Στόχος:
Ο πρωταρχικός στόχος του παιχνιδιού είναι να συλλάβει τα ποντίκια των άλλων παικτών ενεργοποιώντας παγίδες ποντικιού τοποθετημένες στρατηγικά γύρω από το ταμπλό.
Ρύθμιση:
1. Τοποθετήστε το ταμπλό στο κέντρο του αγωνιστικού χώρου.
2. Συναρμολογήστε τα διάφορα εξαρτήματα του παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένου του μηχανισμού παγίδας ποντικιού, των μαρμάρων και των κομματιών του ποντικιού.
3. Κάθε παίκτης επιλέγει ένα χρώμα και τοποθετεί το ποντίκι του στο χώρο "Έναρξη" στον πίνακα.
4. Ο νεότερος παίκτης ρίχνει το ζάρι και μετακινεί το ποντίκι του δεξιόστροφα γύρω από το ταμπλό σύμφωνα με τον αριθμό που κύλησε.
Παιχνίδι:
Σε κάθε γύρο, ένας παίκτης κάνει τις ακόλουθες ενέργειες:
1. Roll the Die: Ο ενεργός παίκτης ρίχνει το ζάρι και μετακινεί το ποντίκι του τον αντίστοιχο αριθμό διαστημάτων δεξιόστροφα γύρω από τον πίνακα.
2. Χώροι δράσης: Ορισμένοι χώροι στον πίνακα έχουν συγκεκριμένες ενέργειες που σχετίζονται με αυτά, όπως να μαζεύουν μάρμαρα, να ενεργοποιούν παγίδες ποντικιού ή να μετακινούνται σε διαφορετικά επίπεδα του πίνακα.
3. Παραλαβή Μαρμάρων: Ορισμένοι χώροι επιτρέπουν στους παίκτες να μαζεύουν μάρμαρα από την προμήθεια. Τα μάρμαρα χρησιμεύουν ως πυρομαχικά για να ενεργοποιήσουν παγίδες ποντικιών.
4. Ενεργοποίηση παγίδων ποντικιού: Οι παίκτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μάρμαρα που συλλέγουν για να ενεργοποιήσουν παγίδες ποντικιού. Για να γίνει αυτό, ένας παίκτης πρέπει να τοποθετήσει ένα μάρμαρο στην καθορισμένη υποδοχή στην παγίδα του ποντικιού και να χτυπήσει το μοχλό. Εάν είναι επιτυχής, η παγίδα ενεργοποιείται και όλα τα ποντίκια στην περιοχή της παγίδας πιάνονται.
5. Σύλληψη ποντικιών: Εάν ένας παίκτης ενεργοποιήσει επιτυχώς μια παγίδα ποντικιού που αιχμαλωτίζει το ποντίκι ενός άλλου παίκτη, αυτό το ποντίκι τοποθετείται στην περιοχή συλλαμβανόμενων ποντικιών. Ο παίκτης που πιάστηκε χάνει μια στροφή.
6. Διαφυγή: Τα πιασμένα ποντίκια δεν έχουν βγει ακόμα από το παιχνίδι! Στη σειρά του, ένας παίκτης μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα μάρμαρο για να προσπαθήσει να δραπετεύσει από την περιοχή των αιχμαλωτισμένων ποντικών. Εάν είναι επιτυχής, το ποντίκι τους απελευθερώνεται και επιστρέφει στο παιχνίδι.
7. Κερδίζοντας το παιχνίδι: Το παιχνίδι συνεχίζεται έως ότου ένας παίκτης έχει αιχμαλωτίσει όλα τα ποντίκια των άλλων παικτών. Αυτός ο παίκτης ανακηρύσσεται νικητής.
Το Mouse Trap περιλαμβάνει έναν συνδυασμό στρατηγικής, τύχης και γρήγορων αντανακλαστικών. Οι παίκτες πρέπει να σχεδιάζουν προσεκτικά τις κινήσεις τους, να συλλέγουν μάρμαρα και να τα χρησιμοποιούν αποτελεσματικά για να αιχμαλωτίζουν τα ποντίκια των αντιπάλων τους αποφεύγοντας να πιαστούν οι ίδιοι. Τα διαδραστικά και σασπένς στοιχεία του παιχνιδιού το καθιστούν μια διασκεδαστική και συναρπαστική εμπειρία για παίκτες όλων των ηλικιών.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα