- Χρησιμοποιεί έναν οπτικό αισθητήρα για την παρακολούθηση της κίνησης, ο οποίος είναι πιο ακριβής και αξιόπιστος από τα παραδοσιακά ποντίκια με μπάλα.
- Απαιτεί ένα ειδικό ποντίκι ή μια λεία, μη ανακλαστική επιφάνεια για να λειτουργήσει σωστά.
2. Ποντίκι λέιζερ:
- Χρησιμοποιεί δίοδο λέιζερ αντί για LED για παρακολούθηση, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και ευαισθησία από τα οπτικά ποντίκια.
- Προσφέρει καλύτερη απόδοση σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια, συμπεριλαμβανομένων των γυάλινων και γυαλιστερών επιφανειών, χωρίς να απαιτείται συγκεκριμένο mouse pad.
3. Ασύρματο ποντίκι:
- Συνδέεται σε υπολογιστή χρησιμοποιώντας τεχνολογία ραδιοσυχνότητας (RF) ή Bluetooth, επιτρέποντας τη χρήση ασύρματης σύνδεσης εντός συγκεκριμένου εύρους.
- Ιδανικό για καταστάσεις όπου η ελευθερία κινήσεων είναι απαραίτητη, όπως παρουσιάσεις ή χρήση υπολογιστή σε χαλαρό περιβάλλον.
4. Ποντίκι παιχνιδιού:
- Ειδικά σχεδιασμένο για σκοπούς gaming, προσφέροντας υψηλή ακρίβεια, προσαρμόσιμες ρυθμίσεις DPI για ρύθμιση ευαισθησίας και πρόσθετα προγραμματιζόμενα κουμπιά.
- Συχνά διαθέτει εργονομικό σχεδιασμό για μέγιστη άνεση κατά τη διάρκεια εκτεταμένων περιόδων παιχνιδιού.
5. Ποντίκι Trackball:
- Αντί να μετακινούν ολόκληρο το ποντίκι, οι χρήστες μετακινούν μια μπάλα στο επάνω μέρος της συσκευής για να ελέγχουν την κίνηση του δρομέα.
- Κατάλληλο για χρήστες με περιορισμένο χώρο γραφείου ή για όσους προτιμούν μια πιο σταθερή εμπειρία χρήσης του ποντικιού.
6. Επιφάνεια αφής:
- Μια συσκευή κατάδειξης ενσωματωμένη σε φορητούς υπολογιστές, που αποτελείται από ένα ευαίσθητο στην πίεση μαξιλαράκι που επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν τον κέρσορα γλιστρώντας το δάχτυλό τους στην επιφάνειά του.
- Οι δυνατότητες πολλαπλής αφής επιτρέπουν διάφορα χειριστήρια χειρονομιών για πλοήγηση.
7. Κάθετο ποντίκι:
- Σχεδιασμένο με εργονομικό σχήμα που ενθαρρύνει μια πιο όρθια θέση των χεριών, μειώνοντας την πίεση στον καρπό και τον βραχίονα κατά την παρατεταμένη χρήση.
8. Ποντίκι στυλό:
- Συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός ποντικιού και μιας γραφίδας, επιτρέποντας δυνατότητες κατάδειξης και σχεδίασης, που χρησιμοποιούνται συχνά για ψηφιακή τέχνη και γραφικό σχεδιασμό.
9. Joystick:
- Χρησιμοποιούνται κυρίως για παιχνίδια, τα joystick παρέχουν ακριβή έλεγχο των κινήσεων και των ενεργειών εντός του παιχνιδιού, που συνήθως σχετίζονται με προσομοιωτές πτήσης και παιχνίδια αγώνων.
10. Finger Mouse:
- Ένα ποντίκι ευαίσθητο στην αφή που επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν τον κέρσορα σύροντας απαλά το δάχτυλό τους στην επιφάνεια της συσκευής.
Κάθε τύπος συσκευής ποντικιού προσφέρει μοναδικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα, καλύπτοντας διαφορετικές προτιμήσεις χρήστη, εργασίες και περιβάλλοντα.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα