Γράψτε τις σημειώσεις χρησιμοποιώντας το δάχτυλό σας ή τη γραφίδα , όχι ένα ξηρό δείκτη διαγράψει , που μπορεί να βλάψει το SMART Board . Τα δεδομένα σας μπορούν να αποθηκευτούν σε ένα αρχείο και διανέμεται από την εκτύπωση , CD ή e-mail . 2
Ζητήστε από τους μαθητές για το πώς να χρησιμοποιούν τις εφαρμογές λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών . Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα συνημμένο PC να αποδείξει τις δυνατότητες του προγράμματος για το SMART διοικητικό συμβούλιο , ενώ οι μαθητές αλληλεπιδρούν με το λογισμικό .
Εικόνων 3
Για να τονώσει τη δημιουργική γραφή , παίζουν βίντεο παιχνίδι περιπέτειας - στυλ, όπως Elder Scrolls ή Myst και οι συμμετέχοντες περιγράφουν περιοχές του παιχνιδιού γραπτώς .
Η 4
Δημιουργήστε μια παρουσίαση podcast, συνδέοντας μια βιντεοκάμερα για να το SMART του σκάφους, και τη βελτίωση της δημόσιας δεξιότητες ομιλίας με την αναθεώρηση κλιπ που έχετε εγγράψει στην οθόνη .
5
Για να βοηθήσει τα άτομα με περιορισμένες κινητικές δεξιότητες , οι ιδιώτες χρησιμοποιούν τα δάχτυλά τους για να αλληλεπιδρούν με κείμενο , εικόνες και αντικείμενα στην οθόνη , η οποία δεν χρειάζεται σύνθετη επιδεξιότητα .
Η 6
Διδάξτε γεωγραφία αξιοποιώντας την ενσωματωμένη ικανότητα χάρτη του πίνακα SMART και να χρησιμοποιήσετε μια γραφίδα ή το δάχτυλο για να κάνετε ζουμ σε συγκεκριμένες περιοχές .
Η 7
Βελτίωση των δεξιοτήτων γραμματικής ενός μαθητή χρησιμοποιώντας το εργαλείο επισήμανσης του πίνακα στο σημείο από τα επίθετα , ουσιαστικά και ρήματα σε ένα κομμάτι της γραφής . Χρησιμοποιήστε ένα πληκτρολόγιο SMART με το διοικητικό συμβούλιο για το text-to -speech και αναγνώριση γραφικού χαρακτήρα . Αποθηκεύστε και εκτυπώστε τις ασκήσεις για την αναφορά των φοιτητών και τη μελέτη .
8
Επίδειξη του Διαδικτύου και έχουν μαθητές να βελτιώσουν τις ερευνητικές τους δεξιότητες μέσα από την αλληλεπίδραση με το διοικητικό συμβούλιο . Πλοηγηθείτε σε διαδραστικές ιστοσελίδες για να εκπαιδεύσει τους μαθητές σε ξένες γλώσσες , τις τέχνες και την επιστήμη .
Η 9
Εκπαιδεύστε τους μαθητές για την ιστορία εγγράφως ή ιστορία με τη χρήση του λογισμικού κωμικό βιβλίο για να δημιουργήσετε τη δική σας ιστορία και να το εμφανίσετε για διαλογική συζήτηση , ή οι μαθητές σχεδιάζουν ένα κόμικ με τις δικές τους εικόνες και το διάλογο .
Η 10
λύσει μαθηματικές εξισώσεις στον πίνακα SMART . Επίδειξη κάθε βήμα με τη συμμετοχή των μαθητών στη διαδικασία επίλυσης των προβλημάτων .
Η 11
Χρησιμοποιήστε το Microsoft Paint στον πίνακα για να αποδείξουν την τέχνη και το σχέδιο μεθόδους .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα