Η ιδέα για την κάμερα χρονολογείται από το 1991 , όταν το Πανεπιστήμιο του Cambridge ερευνητές άρχισαν να αναζητούν έναν τρόπο για να παρακολουθεί από απόσταση το μπρίκι στον Τρωικό δωμάτιο του Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών . Οι ερευνητές ήθελαν να είναι σε θέση να δείτε το μπρίκι από τα γραφεία τους , ώστε να μπορούν να πει αν το pot ήταν άδειο . Με αυτόν τον τρόπο , οι ερευνητές δεν θα πρέπει να χάνουμε ένα ταξίδι στον Τρωικό Δωμάτιο για καφέ πριν ήταν έτοιμο . Η πρώτη στρατηγική οι ερευνητές χρησιμοποίησαν το 1991 ήταν να εκπαιδεύσει μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή στο μπρίκι και το σύρμα στους υπολογιστές τους . Ένα εξειδικευμένο λογισμικό επέτρεψε στους ερευνητές να δείτε τις εικόνες της κάμερας .
Εικόνων Θεαματική
Η
Το 1993 , οι ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ στο Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών πήρε απομακρυσμένη μπρίκι -προβολή τους πειραματιστείτε ένα βήμα παραπέρα με την ενημέρωση των εικόνων της ψηφιακής φωτογραφικής μηχανής στον Τρωικό δωμάτιο στο Internet . Κατά τη διαδικασία , οι ερευνητές δημιούργησαν την πρώτη κάμερα στον κόσμο . Οι ερευνητές καταφέρει αυτόν τον άθλο με την ανάπτυξη μιας απομακρυσμένης μηχανισμό κλήση διαδικασίας γνωστή ως MSRPC2 . Ο μηχανισμός λειτουργεί πάνω από το πρωτόκολλο επιπέδου δικτύου πολλαπλών υπηρεσιών , το οποίο ήταν ένα πρωτόκολλο δικτύου που οι ερευνητές είχαν σχεδιαστεί για χρήση με μηχανήματα ΑΤΜ . Χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό MSRPC2 σε συνδυασμό με βίντεο συμβούλιο σύλληψη ενός υπολογιστή επέτρεψε στους ερευνητές του Πανεπιστημίου του Cambridge για να ανεβάσετε ένα καρέ ανά δευτερόλεπτο από την κάμερα μπρίκι τους στο διαδίκτυο .
Η Εμπορευματοποίηση
Ενώ οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Cambridge εφηύρε την κάμερα , που δεν σχεδιάσουν και να πουλήσουν κάμερες για ευρεία χρήση μεταξύ των καταναλωτών . Η τώρα- defunct Connectix Corporation έχει τη διάκριση της ύπαρξης η πρώτη οργάνωση για την παραγωγή που διατίθεται στο εμπόριο κάμερες . Το 1994 , Connectix κυκλοφόρησε το πρώτο πολύ εμπορικό κάμερα , η QuickCam , το οποίο πωλήθηκε για $ 99. Η QuickCam είχε μέγιστη ανάλυση εγγραφής 320 οριζόντιες γραμμές των pixels από 240 κάθετες γραμμές από pixels ? Θα μπορούσε να εμφανίσει 16 αποχρώσεις του γκρι εικόνων
Επανάσταση
Η
Η κάμερα έκανε . δεν έρχονται σε ευρεία χρήση μέχρι τη δεκαετία του 2000 . Όπως επισημαίνει " PC World " , το 2003 , η Apple , η Microsoft και η Logitech ήταν το σχεδιασμό και την πώληση κάμερες . Η ζήτηση για τις κάμερες αυξήθηκαν ραγδαία λόγω της ανάπτυξης της βίντεο κλήσης , τα οποία όλα από τους σημαντικότερους παρόχους υπηρεσιών instant-messaging άρχισε να προσφέρει το 2003 . Από το 2011 , οι άνθρωποι συνήθως χρησιμοποιούν κάμερες σε πραγματικό χρόνο , πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία . Μία από τις πιο πρόσφατες καινοτομίες της κάμερας ήταν η ενσωμάτωση των κάμερες σε φορητές συσκευές , όπως τα smart phones .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα