Robert Everett εφηύρε το πρώτο στυλό φως κατά τη διάρκεια του έργου ανεμοστρόβιλος , η οποία ανέπτυξε ένα πρώιμο ψηφιακό υπολογιστή στο αμέσως στα χρόνια μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο . Διευθυντές του έργου προορίζεται το Whirlwind υπολογιστή για να χρησιμεύσει ως ένα προσομοιωτή πτήσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς , και Everett ήθελε έναν τρόπο να εντοπίζετε γρήγορα και να εντοπίσει αεροπλάνα προσομοίωση στην οθόνη του ραντάρ . Μέχρι το 1952 , ήρθε με μια συσκευή που οι χρήστες θα πρέπει απλώς να επισημάνω στο στόχο τους , αρχικά ζητώντας την εφεύρεσή του το "φως όπλο . "
Εικόνων Πώς λειτουργεί
Η
Όταν ένας χρήστης επισημαίνει ένα ελαφρύ στυλό σε μια οθόνη και να πιέζει το διακόπτη ενεργοποίησης , ένας οπτικός αισθητήρας στο εσωτερικό της συσκευής παίρνει ένα στιγμιότυπο της περιοχής της οθόνης όπου η πένα είναι στραμμένη . Ο υπολογιστής στη συνέχεια συγκρίνει αυτή την εικόνα με pixel ρυθμό ανανέωσης της CRT του , και χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να προσδιορίσει την ακριβή θέση του στόχου . Εάν ο χρήστης κρατά πατημένο το πλήκτρο και σέρνει το στυλό σε όλη την οθόνη , θα χρειαστεί πολλές εικόνες καθώς κινείται και επιτρέπουν στον υπολογιστή να παρακολουθείτε την κίνηση της πένας . Φωτοπένες μπορεί επίσης να περιλαμβάνει πολλά κουμπιά , σχεδιαστεί για να αναπαράγουν τις λειτουργίες αριστερό ή το δεξί κλικ με το ποντίκι .
Η Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Η
Η ακρίβεια του οπτικού αισθητήρα μέσα σε ένα φως στυλό επιτρέπει σε ένα απίστευτο επίπεδο ακρίβειας , που επιτρέπει στους χρήστες για να πάρει τα στοιχεία από ακόμη και μια πολύ γεμάτα οθόνη . Από τότε που μετακόμισε ένα ελαφρύ στυλό φυσικά μιμείται τη γραφή και την κατάρτιση με μια φυσική εφαρμογή , πολλοί χρήστες βρίσκουν προτιμότερο να χρησιμοποιείτε ένα ποντίκι για την εκτέλεση καλλιτεχνικών εργασιών σε έναν υπολογιστή . Ωστόσο , ο κάθετος χαρακτήρας των οθονών ηλεκτρονικών υπολογιστών μπορούν να κάνουν χρήση του ένα ελαφρύ στυλό εργονομικά δύσκολη , με αποτέλεσμα την κόπωση και τις πιθανές κακώσεις λόγω επαναλαμβανόμενης άγχος .
Εικόνων CRTs
Η
Ένα από τα σημαντικότερα περιορισμούς της ελαφρύ σχεδιασμό πένα είναι ότι βασίζεται σε ρυθμό ανανέωσης της οθόνης για τον εντοπισμό στοχευμένες κηλίδες που εμφανίζονται στην οθόνη . CRTs χρησιμοποιήσετε ένα πυροβόλο όπλο ηλεκτρονίων για να ανανεώσετε ολόκληρη την οθόνη πολλές φορές ανά δευτερόλεπτο , ενώ οι οθόνες LCD ανανεώσετε μόνο περιοχές που αλλάζουν , καθιστώντας το φως στυλό ακατάλληλο για χρήση. Στα σύγχρονα συστήματα , οθόνες αφής και οι ελεγκτές δισκίο έχουν αντικατασταθεί φως στυλό σε κοινή χρήση , αν και ορισμένα παλαιότερα συστήματα φωτισμού πένα βρει χρήση σε ειδικές εφαρμογές . Για παράδειγμα , το τηλεπαιχνίδι " Jeopardy " εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τις CRT και το φως στυλό για το Final ακολουθία Jeopardy τους , όπου οι διαγωνιζόμενοι γράφουν στοίχημα τους και την τελική εικασία σε μια οθόνη για αργότερα αποκάλυψη .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα