1 Ανοίξτε το Adobe Photoshop και επιλέξτε "New ... " από κάτω "Αρχείο" στη γραμμή μενού . Επιλέξτε τις διαστάσεις και την ανάλυση του καμβά σας , και κάντε κλικ στο "OK". 2
Ανοίξτε το "Layers " παλέτα από κάτω " Παράθυρο " στη γραμμή μενού με την πένα του μπαμπού , και κάντε κλικ στο " Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα ... " κουμπί . Δημιουργία και κατάλληλα αναφέρουμε ένα νέο στρώμα για κάθε συνιστώσα του σχεδίου σας που θα κινείται , όπως στρώματα για κάθε πόδι , κάθε βραχίονα , και ένα κεφάλι , αν ήταν να εμψυχώσει ένα πρόσωπο με τα πόδια . Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια τελική στρώση για την αρχική σκίτσο και το όνομά σας είναι « Sketch ».
Εικόνων 3
Επιλέξτε το " Brush Tool " από το " Εργαλεία" παλέτα , και κάντε δεξί κλικ οπουδήποτε στον υπολογιστή σας καμβά για να αλλάξετε το μέγεθος του πινέλου σε μια είστε άνετοι με το σχέδιο .
Η 4
Επιλέξτε το στρώμα που ονομάζεται " Sketch " στο " Layers" παλέτα και να σκιαγραφήσει το αντικείμενο που θέλετε να εμψυχώσει χρησιμοποιείτε την πένα του μπαμπού . Μπορείτε να αναστρέψετε το στυλό γύρω και να χρησιμοποιήσετε την ψηφιακή γόμα στο αντίθετο άκρο , αν κάνετε λάθη στο σχέδιό σας .
5
Όταν το σκίτσο είναι πλήρης , κάντε κλικ στην πρώτη από νέα στρώματα σας , και η χρήση το στυλό Μπαμπού να εντοπίσει το στοιχείο του σχεδίου που συνδέονται με αυτό . Για παράδειγμα , εντοπίζουν το κεφάλι του σχεδίου σας για το " Head" στρώμα και το αριστερό πόδι στο « Αριστερό Πόδι " στρώμα .
Η 6
Αλλαγή του σχήματος πινέλο και τα χρώματα και το χρώμα κάθε συνιστώσα σε κάθε ένα από ίδια επίπεδα τη στιγμή που η ανίχνευση ολοκληρωθεί για κάθε στρώμα .
Η 7
Επιλέξτε " Παράθυρο " στη γραμμή μενού , και στη συνέχεια επιλέξτε " Animation" για να ανοίξετε το " Animation" παλέτα .
8
Κάντε κλικ στο κουμπί στην κάτω δεξιά γωνία του " Animation" παλέτα για να εμφανιστεί η ένδειξη " Animation ( Frames ) ", το οποίο δείχνει κάθε μεμονωμένο καρέ της κίνησης για το σχέδιό σας .
Η 9
Επιλέξτε το " Αντίγραφα επιλεγμένα καρέ " κουμπί στο " animation" παλέτα για να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο του τρέχοντος καρέ του animation .
Η 10
Επιλέξτε το πρώτο σημείο της μετακίνησης ενός στοιχείου του σχεδίου σας με μπαμπού στυλό , για παράδειγμα το " Αριστερό Πόδι , " και επιλέξτε " Επεξεργασία" από τη γραμμή μενού , που ακολουθείται από "Transform " και στη συνέχεια " Ελεύθερος μετασχηματισμός ". Χρησιμοποιήστε το εργαλείο " Ελεύθερος μετασχηματισμός " για να δημιουργήσετε το πρώτο σημείο της κίνησης για τα κινούμενα σχέδια σας . Ως παράδειγμα , αν σχεδιάζετε ένα άτομο , χρησιμοποιήστε το μπαμπού στυλό και το εργαλείο " Ελεύθερος μετασχηματισμός " για να περιστρέψετε το δεξί πόδι , έτσι ώστε να είναι στα μισά του δρόμου μέσα από ένα βήμα .
Η 11
Επιλέξτε δύο από τα πλαίσια του " animation" παλέτα με το πρώτο σημείο της κίνησης που επιλέγεται , και κάντε κλικ στο κουμπί που ονομάζεται " Tweens καρέ κινούμενης εικόνας . " Αυτό θα δημιουργήσει το σύνολο των ενδιάμεσων καρέ του animation μεταξύ της αρχικής κορνίζα σας όπου τίποτα δεν είχε μετακινηθεί και το πρώτο σημείο του animation . Επιλέξτε τον αριθμό των καρέ που θέλετε να εισαγάγετε και επιλέξτε "OK " για να έχουν τα πλαίσια που δημιουργούνται οι οποίες καταλαμβάνουν το υπόλοιπο της πρότασης για το συγκεκριμένο στοιχείο του animation σας .
Η 12
Συνέχεια για να προχωρήσετε μέρη σας κινουμένων σχεδίων με στυλό μπαμπού σας, ακολουθούμενο με το πλήκτρο " Tweens καρέ κινούμενης εικόνας " για να συμπληρώσετε τα πλαίσια που λείπουν .
Η 13
Επιλέξτε "Αρχείο " στη γραμμή μενού έχουν μία φορά όλα τα κουφώματα σας έχουν δημιουργηθεί , και στη συνέχεια, επιλέξτε " Απόδοση βίντεο " κάτω "Εξαγωγή ". Ονομάστε το βίντεο , επιλέξτε τις επιλογές τοποθεσίας και το αρχείο του , και στη συνέχεια επιλέξτε " Render ". Μόλις γίνει αυτό, κινούμενα σχέδια σας θα είναι πλήρως λιωμένα, animated video .
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα