Ακολουθούν μερικές από τις πιο συνηθισμένες συσκευές εισόδου, καθένα από τα οποία εξυπηρετεί διαφορετικό σκοπό:
* πληκτρολόγιο: Αυτή είναι η πιο κοινή συσκευή εισόδου για κείμενο και εντολές.
* ποντίκι: Χρησιμοποιείται για την επιλογή, τη σύλληψη και την πλοήγηση σε ένα γραφικό περιβάλλον χρήστη.
* οθόνη αφής: Επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με μια συσκευή απευθείας αγγίζοντας την οθόνη.
* μικρόφωνο: Χρησιμοποιείται για φωνητική είσοδο, υπαγόρευση και καταγραφή ήχου.
* webcam: Καταγράφει εικόνες και βίντεο για επικοινωνία, τηλεδιάσκεψη και ασφάλεια.
* σαρωτής: Μετατρέπει έντυπα έγγραφα ή εικόνες σε ψηφιακές μορφές.
* gamepad: Χρησιμοποιείται για τον έλεγχο των βιντεοπαιχνιδιών.
* joystick: Παρόμοια με ένα gamepad, αλλά συχνά χρησιμοποιείται για τον έλεγχο των παιχνιδιών, των προσομοιώσεων ή των μηχανημάτων.
* Stylus: Μια συσκευή που μοιάζει με στυλό που χρησιμοποιείται για σχεδίαση και γραφή σε οθόνες αφής ή tablet.
* σαρωτής γραμμωτού κώδικα: Χρησιμοποιείται για την ανάγνωση γραμμωτών κωδικών και την εισαγωγή δεδομένων σε ένα σύστημα.
* Reader RFID: Διαβάζει δεδομένα από ετικέτες RFID, που χρησιμοποιούνται συχνά στα συστήματα διαχείρισης και ασφάλειας αποθεμάτων.
Τελικά, η συσκευή εισόδου "αρχής" είναι αυτή που είναι πιο κρίσιμη για μια συγκεκριμένη εργασία ή εφαρμογή. Για παράδειγμα, σε μια εφαρμογή επεξεργασίας κειμένου, το πληκτρολόγιο είναι η κύρια συσκευή εισόδου, ενώ σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας γραφικών, ένα ποντίκι ή γραφίδα μπορεί να είναι πιο σημαντικό.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα