Ακολουθούν μερικά κοινά παραδείγματα συσκευών δείχνων:
* ποντίκι: Η πιο συνηθισμένη συσκευή pointing, χρησιμοποιεί ένα φυσικό κουμπί για να κάνετε κλικ και να μετακινήσετε ένα δρομέα στην οθόνη.
* trackpad: Βρίσκεται σε φορητούς υπολογιστές, είναι μια επιφάνεια ευαίσθητη στην αφή που επιτρέπει τον έλεγχο δρομέα χρησιμοποιώντας χειρονομίες δακτύλων.
* οθόνη αφής: Επιτρέπει την άμεση χειραγώγηση της οθόνης με τα δάχτυλα, εξαλείφοντας την ανάγκη για ξεχωριστή συσκευή δείχνοντας.
* Stylus: Μια συσκευή που μοιάζει με στυλό που χρησιμοποιείται για ακριβή είσοδο σε οθόνες αφής, που χρησιμοποιείται συχνά στον σχεδιασμό γραφικών και την ψηφιακή τέχνη.
* joystick: Χρησιμοποιείται κυρίως για τυχερά παιχνίδια, επιτρέπει τον κατευθυντικό έλεγχο ενός δείκτη ή ενός χαρακτήρα.
* Φωτεινή στυλό: Μια παλαιότερη τεχνολογία, χρησιμοποιεί φως για να ανιχνεύσει μια θέση στην οθόνη.
* trackball: Μια σταθερή συσκευή με μια μπάλα που μπορεί να κυλιστεί για να μετακινήσει το δρομέα.
Όλες αυτές οι συσκευές επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τον υπολογιστή ελέγχοντας έναν δείκτη, ο οποίος στη συνέχεια χρησιμοποιείται για την επιλογή, την πλοήγηση και την αλληλεπίδραση με στοιχεία στην οθόνη.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα