* οθόνες αφής: Αυτά είναι το πιο συνηθισμένο παράδειγμα. Μπορείτε να αγγίξετε την οθόνη για να αλληλεπιδράσετε με το περιεχόμενο (είσοδος) και εμφανίζει οπτικά πληροφορίες (έξοδος).
* smartphones/tablet: Αυτές οι συσκευές λειτουργούν κυρίως ως οθόνες αφής, αλλά περιλαμβάνουν επίσης κάμερες, μικρόφωνα και ηχεία, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για είσοδο και έξοδο.
* διαδραστικά λευκά πίνακες: Αυτές οι μεγάλες οθόνες αφής χρησιμοποιούνται συχνά σε αίθουσες διδασκαλίας και συναντήσεις. Εμφανίζουν πληροφορίες, αλλά μπορούν επίσης να αγγίξουν για να σχεδιάσουν, να γράφουν και να αλληλεπιδρούν με το λογισμικό.
* Plotters: Παρόλο που είναι κυρίως γνωστό για τα γραφικά διανυσμάτων εξόδου, ορισμένοι plotters έχουν οθόνες αφής για την αλληλεπίδραση και την είσοδο των χρηστών.
* εκτυπωτές πολλαπλών λειτουργιών (MFPS): Ενώ τεχνικά μια ξεχωριστή συσκευή, πολλά MFPs περιλαμβάνουν μια οθόνη αφής για την πλοήγηση μενού και ρυθμίσεων, αλλά χρησιμεύουν επίσης ως εκτυπωτές (έξοδος) και σαρωτές (είσοδος).
* Ορισμένες συσκευές σημείων: Παρόλο που δεν είναι μια πρωταρχική λειτουργία, ορισμένες προηγμένες συσκευές δείχνων (όπως εξειδικευμένες στυλό ή touchpads) ενδέχεται να περιλαμβάνουν κουμπιά που μπορούν να ενεργοποιήσουν ενέργειες, παρέχοντας αποτελεσματικά τόσο την είσοδο όσο και την έξοδο.
Σημαντικές εκτιμήσεις:
* Πρωτογενής λειτουργία: Οι περισσότερες από αυτές τις συσκευές είναι κυρίως γνωστές για μία λειτουργία (οθόνη αφής, εκτυπωτής κ.λπ.). Οι δυνατότητες εισόδου/εξόδου είναι συχνά δευτερεύουσες ή περιορισμένες.
* Μέθοδος εισόδου/εξόδου: Ο τρόπος με τον οποίο οι συσκευές χειρίζονται την είσοδο και την έξοδο μπορεί να ποικίλουν. Για παράδειγμα, μια οθόνη αφής αλληλεπιδρά άμεσα με την αφή του χρήστη, ενώ ένας plotter απαιτεί ένα εξωτερικό πρόγραμμα λογισμικού για την παροχή εισόδου.
Επιτρέψτε μου να ξέρω αν θέλετε να εξερευνήσετε έναν συγκεκριμένο τύπο συσκευής ή να έχετε άλλες ερωτήσεις!
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα