Υλικό υπολογιστών

Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >  >> Συσκευές Εισόδου και Εξόδου

20 συσκευή εισόδου και εξόδου;

Ακολουθούν 20 παραδείγματα συσκευών εισόδου και εξόδου, κατηγοριοποιημένες για σαφήνεια:

Συσκευές εισόδου

* πληκτρολόγιο: Η πιο συνηθισμένη συσκευή εισόδου για κείμενο, αριθμούς και εντολές.

* ποντίκι: Χρησιμοποιείται για την επιλογή, την πλοήγηση και την αλληλεπίδραση με γραφικά στοιχεία σε μια οθόνη.

* οθόνη αφής: Μια επιφάνεια που ανταποκρίνεται στην επαφή για πλοήγηση και είσοδο.

* trackpad: Ένα μικρό touchpad που βρέθηκε σε φορητούς υπολογιστές, παρόμοιο με ένα ποντίκι.

* σαρωτής: Μετατρέπει έντυπα έγγραφα ή εικόνες σε ψηφιακά αρχεία.

* μικρόφωνο: Καταγράφει την είσοδο ήχου για φωνητικές εντολές, εγγραφές ή βίντεο.

* webcam: Καταγράφει την είσοδο βίντεο για βίντεο, εγγραφή ή παρακολούθηση ασφαλείας.

* gamepad: Ένας ελεγκτής σχεδιασμένος ειδικά για κονσόλες τυχερών παιχνιδιών.

* joystick: Χρησιμοποιείται για τον έλεγχο της κίνησης σε παιχνίδια και προσομοιώσεις.

* Ψηφιακή στυλό: Χρησιμοποιείται για είσοδο σχεδίασης και γραφής σε δισκία και οθόνες αφής.

* σαρωτής γραμμωτού κώδικα: Διαβάζει πληροφορίες γραμμωτού κώδικα για απογραφή, συστήματα σημείου πώλησης και πολλά άλλα.

* Reader RFID: Χρησιμοποιείται για την ανάγνωση δεδομένων από ετικέτες RFID, που χρησιμοποιούνται συχνά για την παρακολούθηση αποθεμάτων.

συσκευές εξόδου

* Παρακολούθηση: Εμφανίζει την οπτική έξοδο, συνήθως τον κύριο τρόπο αλληλεπίδρασης με έναν υπολογιστή.

* εκτυπωτής: Παράγει σκληρά αντίγραφα εγγράφων και εικόνων.

* ηχείο: Εξάγει σήματα ήχου για ηχητικά εφέ, μουσική και φωνητική επικοινωνία.

* Ακουστικά: Παραδώστε την έξοδο ήχου απευθείας στα αυτιά του χρήστη.

* Προβολέας: Εμφανίζει την οπτική έξοδο σε μεγαλύτερη οθόνη ή επιφάνεια.

* plotter: Δημιουργεί σχέδια υψηλής ποιότητας, σχέδια και χάρτες σε χαρτί.

* Συσκευές απτικής ανάδρασης: Παρέχετε φυσικές αισθήσεις ως έξοδο (π.χ. δόνηση σε ελεγκτή παιχνιδιών).

* οθόνη Braille: Που χρησιμοποιούνται από άτομα με προβλήματα όρασης για να διαβάζουν το κείμενο με άγγιγμα.

* Synthesizer Speech: Μετατρέπει το κείμενο σε προφορική έξοδο ήχου.

* Ενεργοποιητές: Φυσικές συσκευές που ανταποκρίνονται σε ψηφιακές εντολές (π.χ. ανοίγοντας μια πόρτα, μετακινώντας ένα ρομποτικό βραχίονα).

Σημείωση: Τα όρια μεταξύ συσκευών εισόδου και εξόδου μπορεί να είναι θολή. Για παράδειγμα, μια οθόνη αφής είναι και μια συσκευή εισόδου και εξόδου καθώς λαμβάνει είσοδο αφής και εμφανίζει επίσης οπτική έξοδο.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα