* Ανθρώπινο: Αυτό αναφέρεται στον χρήστη, το άτομο που αλληλεπιδρά με τη συσκευή.
* Δεδομένα: Αυτές είναι οι πληροφορίες που εισάγονται, οι οποίες μπορεί να είναι κείμενο, αριθμοί, εικόνες, ήχος ή άλλες μορφές δεδομένων.
* Συσκευή εισόδου: Αυτό είναι το φυσικό εργαλείο ή ο μηχανισμός που μεταφράζει την εισροή του ανθρώπου σε μια μορφή που μπορεί να καταλάβει ο υπολογιστής.
Παραδείγματα συσκευών εισόδου ανθρώπινων δεδομένων:
* πληκτρολόγιο: Ίσως το πιο συνηθισμένο, που χρησιμοποιείται για την πληκτρολόγηση κειμένου, αριθμών και συμβόλων.
* ποντίκι: Για την επιλογή στοιχείων στην οθόνη, την πλοήγηση και την εκτέλεση ενεργειών.
* οθόνη αφής: Επιτρέπει την άμεση αλληλεπίδραση με την οθόνη χρησιμοποιώντας δάχτυλα ή γραφίδα.
* μικρόφωνο: Για την καταγραφή δεδομένων ήχου, όπως φωνητικές εντολές ή μουσική.
* σαρωτής: Για τη μετατροπή τυπωμένων εγγράφων ή εικόνων σε ψηφιακά αρχεία.
* webcam: Για τη λήψη βίντεο και εικόνων για χρήση σε τηλεδιάσκεψη ή άλλες εφαρμογές.
* gamepad: Για τον έλεγχο των παιχνιδιών και άλλων εφαρμογών.
* Δισκίο σχεδίασης: Για τη δημιουργία ψηφιακής τέχνης ή χειρογράφου.
Πέρα από τις φυσικές συσκευές:
Η έννοια της εισροής ανθρώπινων δεδομένων υπερβαίνει τις μόνο φυσικές συσκευές. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει:
* Αναγνώριση φωνής: Μιλώντας εντολές ή υπαγορεύοντας κείμενο.
* Αναγνώριση προσώπου: Εντοπισμός ατόμων μέσω των προσώπων τους.
* Βιομετρικούς σαρωτές: Χρησιμοποιώντας δακτυλικά αποτυπώματα, σαρώσεις ίριδας ή άλλα μοναδικά βιολογικά χαρακτηριστικά για έλεγχο ταυτότητας.
Στην ουσία, οποιαδήποτε μέθοδος που επιτρέπει σε έναν άνθρωπο να παρέχει πληροφορίες σε έναν υπολογιστή μπορεί να θεωρηθεί ως συσκευή εισόδου ανθρώπινου δεδομένων.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα