Εδώ είναι γιατί:
* Αλληλεπίδραση χρήστη: Τα κουμπιά έχουν σχεδιαστεί για τους χρήστες να αλληλεπιδρούν με ένα σύστημα παρέχοντας μια είσοδο.
* μετάδοση σήματος: Όταν πατηθεί ένα κουμπί, στέλνει ένα σήμα στο σύστημα, υποδεικνύοντας μια συγκεκριμένη ενέργεια. Αυτό το σήμα είναι η είσοδος.
* ενεργοποίηση δράσης: Η είσοδος του κουμπιού ενεργοποιεί μια ενέργεια ή απάντηση από το σύστημα.
Παράδειγμα:
* Σε ένα πληκτρολόγιο υπολογιστή, πατώντας ένα κουμπί στέλνει ένα σήμα στον υπολογιστή, το οποίο στη συνέχεια το ερμηνεύει ως είσοδο χαρακτήρων.
* Σε έναν ιστότοπο, κάνοντας κλικ σε ένα κουμπί υποβάλλει μια φόρμα, η οποία θεωρείται είσοδος στον ιστότοπο.
Ενώ τα κουμπιά μπορούν να ενεργοποιήσουν τις ενέργειες (εξόδους), το ίδιο το κουμπί είναι η συσκευή εισόδου που ξεκινά αυτές τις ενέργειες.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα