Υλικό υπολογιστών

Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >  >> Συσκευές Εισόδου και Εξόδου

Δώστε το παράδειγμα των συσκευών εισόδου εκτός του κλειδιού;

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα συσκευών εισόδου εκτός του κλειδιού:

Συσκευές δείχνοντας:

* ποντίκι: Η πιο συνηθισμένη συσκευή που χρησιμοποιείται για την επιλογή στοιχείων, την κύλιση και τη μετακίνηση ενός δρομέα στην οθόνη.

* trackpad: Βρίσκεται σε φορητούς υπολογιστές, λειτουργεί παρόμοια με ένα ποντίκι.

* οθόνη αφής: Επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με μια οθόνη άμεσα χρησιμοποιώντας τα δάχτυλά τους ή μια γραφίδα.

* joystick: Χρησιμοποιείται κυρίως για τυχερά παιχνίδια, επιτρέποντας τον ακριβή έλεγχο της κίνησης και των ενεργειών σε εικονικά περιβάλλοντα.

* Stylus: Χρησιμοποιείται για ακριβή σχεδίαση και γραφή σε οθόνες αφής, ειδικά σε δισκία και ορισμένες κινητές συσκευές.

* Φωτεινή στυλό: Μια εξειδικευμένη συσκευή που χρησιμοποιεί μια φωτεινή δέσμη για να αλληλεπιδράσει με μια οθόνη. Ήταν κοινά σε παλαιότερα συστήματα υπολογιστών.

Συσκευές αναγνώρισης ομιλίας:

* Μικρόφωνα: Επιτρέψτε στους χρήστες να εισάγουν εντολές και δεδομένα μιλώντας.

* Λογισμικό αναγνώρισης ομιλίας: Μεταφράζει προφορικές λέξεις σε κείμενο ή εντολές.

Συσκευές σάρωσης:

* σαρωτής: Καταγράφει εικόνες φυσικών εγγράφων ή αντικειμένων και τις μετατρέπει σε ψηφιακά δεδομένα.

* σαρωτής γραμμωτού κώδικα: Διαβάζει γραμμικούς κώδικες που περιέχουν πληροφορίες σχετικά με προϊόντα ή αντικείμενα.

Άλλες συσκευές εισόδου:

* gamepad: Σχεδιασμένο για τυχερά παιχνίδια κονσόλας, παρέχοντας κουμπιά και χειριστήρια για κίνηση και ενέργειες.

* Ψηφιακή κάμερα: Καταγράφει εικόνες και βίντεο, επιτρέποντας στους χρήστες να τις εισάγουν σε υπολογιστές.

* webcam: Καταγράφει βίντεο και ακίνητες εικόνες, που χρησιμοποιούνται συχνά για βιντεοκλήσεις ή συναντήσεις στο διαδίκτυο.

* Γάντια οθόνης αφής: Επιτρέψτε στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με οθόνες αφής ενώ φορούν γάντια.

* Βιομετρικές συσκευές: Συμπλέξτε και αναλύστε τα φυσικά χαρακτηριστικά, όπως τα δακτυλικά αποτυπώματα, τις σαρώσεις ίριδας ή την αναγνώριση του προσώπου.

* Αισθητήρες κίνησης: Ανίχνευση κίνησης, που χρησιμοποιείται σε τυχερά παιχνίδια, ιχνηλάτες γυμναστικής και πολλά άλλα.

* Δισκία ευαίσθητα στην πίεση: Επιτρέψτε στους καλλιτέχνες και τους σχεδιαστές να δημιουργήσουν σχέδια χρησιμοποιώντας μια γραφίδα και επιφάνεια ευαίσθητη στην πίεση.

* Τηλεχειριστήριο: Χρησιμοποιείται για τον έλεγχο των τηλεοράσεων, των παικτών DVD και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.

Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα των πολλών διαθέσιμων συσκευών εισόδου εκτός του κλειδιού. Η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται, έτσι ώστε να αναπτύσσονται συνεχώς νέες και καινοτόμες συσκευές.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα