* πληκτρολόγιο: Αυτή είναι η πιο συνηθισμένη συσκευή άμεσης εισόδου, που χρησιμοποιείται για την πληκτρολόγηση κειμένου και αριθμών.
* ποντίκι: Χρησιμοποιείται για την πλοήγηση και την επιλογή αντικειμένων στην οθόνη και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την κατάρτιση ή την εισαγωγή δεδομένων σε ορισμένες εφαρμογές.
* οθόνη αφής: Σας επιτρέπει να αλληλεπιδράσετε με τον υπολογιστή απευθείας αγγίζοντας την οθόνη.
* Φωτεινή στυλό: Μια συσκευή που χρησιμοποιείται για την κατάρτιση ή την επιλογή στοιχείων σε μια οθόνη επισημαίνοντας τους με ένα ευαίσθητο στο φως στυλό.
* joystick: Χρησιμοποιείται για εφαρμογές τυχερών παιχνιδιών και ελέγχου, επιτρέποντάς σας να μετακινήσετε έναν δρομέα ή ένα αντικείμενο στην οθόνη.
* gamepad: Παρόμοια με ένα joystick αλλά με περισσότερα κουμπιά και χειριστήρια, που χρησιμοποιούνται συνήθως για την αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών.
* σαρωτής: Καταγράφει εικόνες ή έγγραφα και τις μετατρέπει σε ψηφιακά δεδομένα, καθιστώντας την μορφή άμεσης καταχώρησης δεδομένων.
* σαρωτής γραμμωτού κώδικα: Διαβάζει γραμμικούς κώδικες και μετατρέπει τα δεδομένα σε μορφή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον υπολογιστή.
Παραδείγματα συσκευών που δεν είναι άμεση καταχώρηση:
* μικρόφωνο: Καταγράφει τον ήχο, ο οποίος στη συνέχεια πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία και να μετατραπεί σε ψηφιακά δεδομένα.
* webcam: Καταγράφει βίντεο, το οποίο πρέπει να υποβληθεί σε επεξεργασία και να μετατραπεί σε ψηφιακά δεδομένα.
Επιτρέψτε μου να ξέρω αν θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με οποιαδήποτε συγκεκριμένη συσκευή εισόδου!
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα