Υλικό υπολογιστών

Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >  >> Συσκευές Εισόδου και Εξόδου

Ποια είναι τα άλλα παραδείγματα μιας συσκευής εισόδου έναν υπολογιστή και τη λειτουργία τους;

Ακολουθούν μερικά παραδείγματα συσκευών εισόδου για έναν υπολογιστή και τις λειτουργίες τους:

Κοινές συσκευές εισόδου:

* πληκτρολόγιο: Η πιο συνηθισμένη συσκευή εισόδου για την εισαγωγή κειμένου, αριθμών και εντολών. Έχει κλειδιά για γράμματα, αριθμούς, στίξεις και ειδικές λειτουργίες.

* ποντίκι: Μια συσκευή που χρησιμοποιείται για τον έλεγχο του δρομέα στην οθόνη, κάντε κλικ σε αντικείμενα και επιλέξτε στοιχεία. Μπορεί να είναι ενσύρματο ή ασύρματο.

* touchpad: Βρίσκεται σε φορητούς υπολογιστές και μερικά δισκία, αυτή είναι μια επιφάνεια ευαίσθητη στην αφής που δρα σαν ποντίκι, επιτρέποντάς σας να μετακινήσετε το δρομέα και να κάνετε κλικ.

* οθόνη αφής: Μια οθόνη οθόνης που ανταποκρίνεται στην είσοδο αφής, επιτρέποντας στους χρήστες να αλληλεπιδρούν απευθείας με τη συσκευή, πατώντας, μετακινώντας και σύροντας.

Εξειδικευμένες συσκευές εισόδου:

* μικρόφωνο: Καταγράφει τον ήχο και τον μετατρέπει σε ψηφιακά δεδομένα ήχου, που χρησιμοποιούνται για την καταγραφή φωνής, τη διάσκεψη βίντεο και το λογισμικό αναγνώρισης φωνής.

* webcam: Μια κάμερα συνδεδεμένη σε έναν υπολογιστή που επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν ακίνητες εικόνες ή να καταγράφουν βίντεο. Χρησιμοποιείται για βιντεοκλήσεις, ζωντανή ροή και ασφάλεια.

* σαρωτής: Μετατρέπει έντυπα έγγραφα, φωτογραφίες ή άλλα φυσικά αντικείμενα σε ψηφιακές εικόνες. Χρησιμοποιείται για τα έγγραφα σάρωσης, τη δημιουργία ψηφιακών αντιγράφων και την επεξεργασία εικόνων.

* gamepad: Ένας ελεγκτής που χρησιμοποιείται για την αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών. Έχει συνήθως κουμπιά, joysticks και ενεργοποιεί για τον έλεγχο του παιχνιδιού.

* joystick: Ένας μοχλός που ελέγχει την κίνηση σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, που χρησιμοποιείται για την αναπαραγωγή παιχνιδιών ή των μηχανών ελέγχου.

* Φωτεινή στυλό: Μια συσκευή που μοιάζει με στυλό που μπορεί να τραβήξει και να γράψει απευθείας σε μια οθόνη.

* Δισκίο γραφικών: Ένα δισκίο με ευαίσθητο στην πίεση στυλό που επιτρέπει στους χρήστες να σχεδιάζουν, να σκιαγραφούν και να δημιουργούν ψηφιακή τέχνη.

* Αναγνώστης γραμμωτού κώδικα: Διαβάζει γραμμικούς κώδικες σε προϊόντα και μεταφράζει τις πληροφορίες σε ψηφιακά δεδομένα για επεξεργασία.

* Reader RFID: Χρησιμοποιείται για να διαβάσετε δεδομένα από ετικέτες RFID, μικρά τσιπ που συνδέονται με αντικείμενα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παρακολούθηση και την ταυτοποίηση.

* Βιομετρικός σαρωτής: Μετρά τα μοναδικά βιολογικά χαρακτηριστικά όπως τα δακτυλικά αποτυπώματα, τα χαρακτηριστικά του προσώπου ή τα πρότυπα ίριδας για σκοπούς ταυτότητας και ασφαλείας.

Άλλες μέθοδοι εισόδου:

* Αναγνώριση φωνής: Λογισμικό που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με υπολογιστές χρησιμοποιώντας τη φωνή τους.

* Αναγνώριση χειρονομίας: Τεχνολογία που επιτρέπει στους χρήστες να ελέγχουν τις συσκευές χρησιμοποιώντας χειρονομίες.

* Παρακολούθηση ματιών: Τεχνολογία που παρακολουθεί την κίνηση των ματιών για τον έλεγχο των λειτουργιών του υπολογιστή ή την κατανόηση της πρόθεσης του χρήστη.

Βασικά σημεία:

* Οι συσκευές εισόδου επιτρέπουν στους χρήστες να αλληλεπιδρούν και να ελέγχουν τους υπολογιστές παρέχοντας δεδομένα και εντολές.

* Ο τύπος της συσκευής εισόδου που απαιτείται εξαρτάται από την εκτέλεση της εργασίας.

* Οι εξελίξεις στην τεχνολογία συνεχίζουν να δημιουργούν νέες και καινοτόμες συσκευές εισροών.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα