Συσκευές οπτικής εξόδου:
* Παρακολούθηση: Η πιο συνηθισμένη συσκευή εξόδου, εμφανίζοντας κείμενο, εικόνες και βίντεο.
* CRT (σωλήνας ακτίνων καθόδου): Παλαιότερη τεχνολογία, ογκώδης και λιγότερο ενεργειακά αποδοτική.
* LCD (οθόνη υγρού κρυστάλλου): Πιο αδύνατο, ελαφρύτερο και πιο ενεργειακά αποδοτικό από τα CRTs.
* LED (δίοδος εκπομπής φωτός): Ένας τύπος LCD με καλύτερη ακρίβεια χρώματος και ενεργειακή απόδοση.
* OLED (Διευθυντής Οργανικής Έκθεσης φωτός): Προσφέρει την καλύτερη αντίθεση και ακρίβεια χρώματος, αλλά μπορεί να είναι δαπανηρή.
* Προβολέας: Προβάλλει εικόνες ή βίντεο σε μεγαλύτερη επιφάνεια.
* ακουστικά VR: Δημιουργεί εντυπωσιακές εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας.
* Οθόνη Head-Up (HUD): Προβάλλει πληροφορίες σε μια διαφανή οθόνη, που χρησιμοποιείται συχνά σε αυτοκίνητα και αεροσκάφη.
* plotter: Χρησιμοποιεί στυλό ή άλλα εργαλεία γραφής για τη δημιουργία ακριβών σχεδίων σε χαρτί, που χρησιμοποιούνται συχνά για τεχνικά σχέδια και σχέδια.
Συσκευές εξόδου ήχου:
* Ηχεία: Παράγουν ήχο από ηλεκτρικά σήματα.
* Ακουστικά: Παρέχετε μια ιδιωτική εμπειρία ήχου.
* Κάρτα ήχου (τεχνικά ένα εσωτερικό στοιχείο, αλλά απαραίτητο για την έξοδο ήχου): Επεξεργάζεται και μεταδίδει σήματα ήχου σε συσκευές εξόδου.
συσκευές εκτύπωσης και αφής εξόδου:
* εκτυπωτής: Δημιουργεί σκληρά αντίγραφα ψηφιακών εγγράφων ή εικόνων.
* εκτυπωτής inkjet: Προσιτή και ευπροσάρμοστη, χρησιμοποιεί φυσίγγια μελάνης.
* εκτυπωτής λέιζερ: Ταχύτερη και πιο ανθεκτική από την Inkjet, χρησιμοποιεί κασέτες γραφίτη.
* 3d εκτυπωτής: Δημιουργεί τρισδιάστατα αντικείμενα από ψηφιακά μοντέλα.
* Braille Eccosser: Δημιουργεί απτική έξοδο Braille για χρήστες με προβλήματα όρασης.
Άλλες συσκευές εξόδου:
* Ενεργοποιητής: Μετατρέπει τα ηλεκτρικά σήματα σε φυσική κίνηση, που χρησιμοποιείται συχνά σε ρομποτική και βιομηχανικά μηχανήματα.
* Συστήματα Augmented Reality (AR): Επικαλύπτει ψηφιακές πληροφορίες στον πραγματικό κόσμο μέσω συσκευών όπως smartphones ή εξειδικευμένα γυαλιά.
* Συσκευές απτικής ανάδρασης: Παρέχετε απονομή ανατροφοδότηση, όπως δονήσεις ή αντίσταση, για την προσομοίωση των φυσικών αισθήσεων σε εικονικά περιβάλλοντα ή την ενίσχυση των διεπαφών χρήστη.
Αυτή η λίστα δεν είναι εξαντλητική, αλλά καλύπτει πολλές από τις πιο συνηθισμένες και σημαντικές συσκευές εξόδου που χρησιμοποιούνται με τους υπολογιστές σήμερα.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα