Υλικό υπολογιστών

Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >  >> Συσκευές Εισόδου και Εξόδου

Ποια είναι μερικά παραδείγματα Συσκευών Εισόδου για υπολογιστές;

Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα συσκευών εισόδου για υπολογιστές:

1. Πληκτρολόγιο :Το πληκτρολόγιο είναι η κύρια συσκευή εισαγωγής για την εισαγωγή κειμένου, αριθμών και συμβόλων πατώντας μεμονωμένα πλήκτρα.

2. Ποντίκι :Ένα ποντίκι επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τη γραφική διεπαφή χρήστη (GUI) μετακινώντας τον κέρσορα στην οθόνη και κάνοντας κλικ στα κουμπιά.

3. Touchpad :Το touchpad είναι μια ευαίσθητη στην πίεση επιφάνεια σε φορητούς υπολογιστές και ορισμένους επιτραπέζιους υπολογιστές που χρησιμεύει ως αντικατάσταση του ποντικιού, που χρησιμοποιείται συνήθως με το σάρωση και το χτύπημα των δακτύλων.

4. Trackball :Το trackball είναι μια συσκευή εισόδου που χρησιμοποιεί μια μπάλα τοποθετημένη στη βάση της, την οποία οι χρήστες μπορούν να περιστρέψουν για να μετακινήσουν τον κέρσορα στην οθόνη.

5. Joystick :Τα Joysticks είναι συσκευές εισόδου που χρησιμοποιούνται συνήθως σε παιχνίδια και προσομοιωτές πτήσης, επιτρέποντας στους χρήστες να ελέγχουν τις ενέργειες στην οθόνη μετακινώντας έναν μοχλό ή ένα μοχλό.

6. Σαρωτής :Οι σαρωτές μετατρέπουν φυσικά έγγραφα, εικόνες και αντικείμενα σε ψηφιακές μορφές που μπορούν να επεξεργαστούν οι υπολογιστές.

7. Σαρωτής γραμμικού κώδικα :Οι σαρωτές γραμμωτού κώδικα καταγράφουν και διαβάζουν τις πληροφορίες που κωδικοποιούνται σε γραμμωτούς κώδικες, που χρησιμοποιούνται συχνά σε συστήματα λιανικής και διαχείρισης αποθεμάτων.

8. Μικρόφωνο :Τα μικρόφωνα μετατρέπουν τον ήχο σε ηλεκτρικά σήματα που μπορούν να επεξεργαστούν από υπολογιστές, επιτρέποντας την εγγραφή ήχου και τις φωνητικές εντολές.

9. Webcam :Οι κάμερες web καταγράφουν και μεταδίδουν ζωντανά βίντεο και εικόνες από τους υπολογιστές των χρηστών, που χρησιμοποιούνται συνήθως για βιντεοκλήσεις και ροή.

10. Τάμπλετ γραφικών :Τα tablet γραφικών είναι συσκευές εισόδου που χρησιμοποιούνται για ψηφιακή σχεδίαση και επεξεργασία εικόνων, επιτρέποντας στους καλλιτέχνες να χρησιμοποιούν μια γραφίδα για να δημιουργούν ακριβείς γραμμές και πινελιές.

11. Gamepad :Τα Gamepads είναι χειριστήρια χειρός με κουμπιά και joystick ειδικά σχεδιασμένα για την αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών σε διάφορες πλατφόρμες.

12. Σαρωτής 3D :Οι σαρωτές 3D καταγράφουν τρισδιάστατα δεδομένα φυσικών αντικειμένων και δημιουργούν ψηφιακά μοντέλα, που χρησιμοποιούνται συχνά στο σχεδιασμό, την κατασκευή και τη σάρωση αντικειμένων του πραγματικού κόσμου.

13. Ελαφρύ στυλό :Το στυλό φωτός είναι μια συσκευή εισόδου που χρησιμοποιεί μια δίοδο εκπομπής φωτός (LED) για να επιλέγει αντικείμενα ή να σχεδιάζει στην οθόνη του υπολογιστή δείχνοντας την επιθυμητή θέση.

14. Γραφίδα :Οι γραφίδες είναι συσκευές εισόδου που μοιάζουν με στυλό και έχουν σχεδιαστεί για να αλληλεπιδρούν με οθόνες αφής σε tablet, smartphone και άλλες συσκευές με δυνατότητα αφής.

15. Συσκευές αναγνώρισης ομιλίας :Οι συσκευές αναγνώρισης ομιλίας, όπως τα μικρόφωνα με τεχνολογία ακύρωσης θορύβου, επιτρέπουν στους χρήστες να ελέγχουν τους υπολογιστές και να εισάγουν κείμενο εκφωνώντας εντολές και υπαγορεύοντας λέξεις.

16. Βιομετρικές συσκευές :Οι βιομετρικές συσκευές χρησιμοποιούν μοναδικά φυσικά ή βιολογικά χαρακτηριστικά, όπως δακτυλικά αποτυπώματα, σαρώσεις ίριδας ή αναγνώριση φωνής, για τον έλεγχο ταυτότητας των χρηστών και την παροχή ασφαλούς πρόσβασης στα συστήματα.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα