1. Πληκτρολόγιο :Μια συσκευή τύπου γραφομηχανής που χρησιμοποιείται για εισαγωγή κειμένου, συμπεριλαμβανομένων γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων.
2. Ποντίκι :Μια συσκευή κατάδειξης που επιτρέπει στους χρήστες να μετακινούν τον κέρσορα στην οθόνη και να αλληλεπιδρούν με γραφικές διεπαφές χρήστη (GUI).
3. Οθόνη αφής :Μια οθόνη που μπορεί να ανιχνεύσει είσοδο αφής, επιτρέποντας στους χρήστες να πλοηγούνται στις εφαρμογές λογισμικού αγγίζοντας την οθόνη.
4. Joystick :Μια συσκευή εισόδου ελεγχόμενη με μοχλό που χρησιμοποιείται συνήθως σε παιχνίδια και προσομοιωτές πτήσης.
5. Gamepad :Ένα χειριστήριο χειρός που χρησιμοποιείται για την αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών, το οποίο αποτελείται από κουμπιά κατεύθυνσης ή αναλογικά στικάκια, μαζί με κουμπιά δράσης.
6. Tablet σχεδίασης :Μια εξειδικευμένη συσκευή εισαγωγής που επιτρέπει στους χρήστες να σχεδιάζουν ή να δημιουργούν ψηφιακά έργα τέχνης χρησιμοποιώντας μια γραφίδα.
7. Σαρωτής :Μια συσκευή που καταγράφει εικόνες ή κείμενο από έγγραφα και τα μετατρέπει σε ψηφιακή μορφή.
8. Αναγνώστης γραμμικού κώδικα :Μια ηλεκτρονική συσκευή που διαβάζει ετικέτες γραμμωτού κώδικα και τις μετατρέπει σε ψηφιακές πληροφορίες, που χρησιμοποιείται συχνά στη διαχείριση αποθεμάτων και στο λιανικό εμπόριο.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα