Υλικό υπολογιστών

Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >  >> Ηλεκτρονική αναγνώστες βιβλίων

Μπορείτε να κάνετε ένα κουίζ για το βιβλίο AR;

Σίγουρα, εδώ είναι ένα σύντομο κουίζ βιβλίου AR:

Κουίζ βιβλίων AR

1. Τι σημαίνει το "AR" στο "AR book";

α) Επαυξημένη πραγματικότητα

β) Προχωρημένη ανάγνωση

γ) Κινούμενη Ανάγνωση

2. Τα βιβλία AR συνδυάζουν φυσικά βιβλία με:

α) Ηχητική αφήγηση

β) Οπτικά κινούμενα σχέδια

γ) Διαδραστικά παιχνίδια

3. Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται στα βιβλία AR επιτρέπει στους αναγνώστες να:

α) Ζήστε τρισδιάστατα αντικείμενα

β) Ακούστε την ιστορία να διαβάζεται δυνατά

γ) Προβολή αναδυόμενων εικονογραφήσεων

4. Τα βιβλία AR έχουν σχεδιαστεί κυρίως για:

α) Εκπαιδευτικούς σκοπούς

β) Ψυχαγωγικούς σκοπούς

γ) Τόσο εκπαιδευτικούς όσο και ψυχαγωγικούς σκοπούς

5. Ποια από αυτές τις συσκευές χρησιμοποιείται συνήθως για πρόσβαση σε βιβλία AR;

α) Ηλεκτρονικός αναγνώστης

β) Smartphone

γ) Tablet

6. Ποια πρόσθετη δυνατότητα προσφέρουν ορισμένα βιβλία AR;

α) Μετάφραση κειμένου σε πραγματικό χρόνο

β) Κινούμενα σχέδια χαρακτήρων που ενεργοποιούνται με την αφή

γ) Ηχητικά εφέ συγχρονισμένα με την ιστορία

7. Για ποια ηλικιακή ομάδα είναι συχνά κατάλληλα τα βιβλία AR;

α) Μόνο για ενήλικες

β) Παιδιά και νεαροί ενήλικες

γ) Όλες οι ηλικιακές ομάδες

8. Ποια από τα παρακάτω στοιχεία βιβλίου μπορούν να βελτιωθούν με την τεχνολογία AR;

α) Απεικονίσεις και διαγράμματα

β) Χαρακτήρες

γ) Και εικονογραφήσεις και χαρακτήρες

9. Η τεχνολογία AR βελτιώνει τις εμπειρίες ανάγνωσης με:

α) Παροχή πρόσθετων πληροφοριών

β) Κάνοντας το βιβλίο διαδραστικό

γ) Τόσο παρέχοντας πρόσθετες πληροφορίες όσο και καθιστώντας το βιβλίο διαδραστικό

10. Ποιο από τα παρακάτω ΔΕΝ είναι πιθανό όφελος από τη χρήση βιβλίων AR;

α) Ενθάρρυνση της ενασχόλησης με το περιεχόμενο

β) Προώθηση του χρόνου οθόνης

γ) Υποστήριξη της οπτικής μάθησης

Απαντήσεις

1. α) Επαυξημένη πραγματικότητα

2. β) Εικαστικά κινούμενα σχέδια

3. α) Ζήστε 3D αντικείμενα

4. γ) Τόσο εκπαιδευτικούς όσο και ψυχαγωγικούς σκοπούς

5. β) Smartphone ή tablet

6. γ) Ηχητικά εφέ συγχρονισμένα με την ιστορία

7. β) Παιδιά και νεαροί ενήλικες

8. γ) Και εικονογραφήσεις και χαρακτήρες

9. γ) Τόσο η παροχή πρόσθετων πληροφοριών όσο και η διαδραστική λειτουργία του βιβλίου

10. β) Προώθηση του χρόνου οθόνης

Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε αυτό το κουίζ για εκπαιδευτικούς ή ψυχαγωγικούς σκοπούς!

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα