Η πιο συνηθισμένη συσκευή που χρησιμοποιεί μια CPU είναι ένας υπολογιστής . Πρώτη αναπτύχθηκε από την Texas Instruments , το 1971 , αριθμομηχανές είναι τα πρώτα , ευρέως χρησιμοποιούμενες συσκευές που βασίζονται στην CPU . Οι μαθητές , οι μαθηματικοί και οι επιστήμονες έχουν αγκαλιάσει αυτή την τεχνολογία για την επίλυση σύνθετων μαθηματικών τύπων .
Εικόνων Automobiles
Η
Το πρώτο αυτοκίνητο να έχει ένα επεξεργαστή που είναι εγκατεστημένος σε αυτό ήταν το 1978 Cadillac Seville . Αυτοκίνητα βασίζονται σε επεξεργαστές για να παρακολουθείτε τα πάντα, από το χρονισμό του κινητήρα σε επίπεδα υγρού φρένων . Μηχανικοί αυτοκινήτων τώρα να διαγνώσει σχεδόν οποιοδήποτε πρόβλημα απλά συνδέοντας στον υπολογιστή του αυτοκινήτου και τη μετάφραση τους κωδικούς σφαλμάτων που βρίσκονται .
Η Mobile Devices
Η
Mobile συσκευές , όπως κινητά τηλέφωνα ή smartphones , απαιτούν επεξεργαστές για την αποθήκευση και το χειρισμό των προγραμμάτων της συσκευής . Κατά την τελευταία δεκαετία , τηλέφωνα και άλλες φορητές συσκευές έχουν προχωρήσει σε σημείο που να λειτουργούν όσο ένα φοίνικα - που πραγματοποιήθηκε προσωπικό υπολογιστή . Μπορούν τώρα να επεξεργαστεί ολόκληρο το αρχεία του προγράμματος , επιτρέπουν Web στο Internet και πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο , και να αποθηκεύσετε και τα έγγραφα μεταφοράς .
Εικόνων κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών
Η
βίντεο κονσόλες παιχνιδιών , όπως η Nintendo ή συστήματα PlayStation , χρησιμοποιούν επεξεργαστές . Η CPU επεξεργάζεται τι εντολές ο παίκτης μέσω του ελεγκτή παιχνιδιών , και τα δρομολόγια αυτά τα ψηφιακά σήματα στην οθόνη . Με συστήματα όπως το Xbox 360 , Wii , και το PlayStation 3 , οι επεξεργαστές χειριστείτε τώρα πληροφορίες από εκείνες που απλώς να συμπεριληφθούν στην κασέτα παιχνιδιού , συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στο Διαδίκτυο , συνδέσεις δικτύου , και μη -video λειτουργίες παιχνίδι όπως streaming video από τις ταινίες και την τηλεόραση παραστάσεις .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα