Υλικό υπολογιστών

Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >  >> CPUs

Τι είναι το σημείο αναφοράς AMD R9 280;

Σημεία αναφοράς AMD Radeon R9 280

* 3DMark Fire Strike: 7.894

* 3DMark Time Spy: 4.993

* Unigine Heaven 4.0: 1.929

* FurMark: 50,7 FPS

* PassMark PerformanceTest 9: 4.893

* Geekbench 4: 27.660

Αυτά τα σημεία αναφοράς αφορούν την κάρτα γραφικών AMD Radeon R9 280 σχεδίασης αναφοράς. Η πραγματική απόδοση μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το συγκεκριμένο μοντέλο κάρτας και τη διαμόρφωση του συστήματος.

3DMark Fire Strike είναι ένα συνθετικό σημείο αναφοράς που μετρά την απόδοση γραφικών ενός υπολογιστή παιχνιδιών. Όσο υψηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο καλύτερη είναι η απόδοση των γραφικών.

3DMark Time Spy είναι ένα νεότερο συνθετικό σημείο αναφοράς που είναι πιο απαιτητικό από το Fire Strike. Έχει σχεδιαστεί για να δοκιμάζει την απόδοση των υπολογιστών παιχνιδιών με παιχνίδια DirectX 12.

Unigine Heaven 4.0 είναι ένα συνθετικό σημείο αναφοράς που μετρά την απόδοση γραφικών ενός υπολογιστή παιχνιδιών. Είναι γνωστό για τα ρεαλιστικά γραφικά του και τα προκλητικά εφέ φωτισμού.

FurMark είναι ένα εργαλείο δοκιμών ακραίων καταστάσεων που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της σταθερότητας μιας κάρτας γραφικών. Αποδίδει ένα ντόνατ καλυμμένο με γούνα που περιστρέφεται συνεχώς και μεγεθύνει και μικραίνει. Όσο υψηλότερος είναι ο ρυθμός καρέ, τόσο καλύτερη είναι η σταθερότητα της κάρτας γραφικών.

PassMark PerformanceTest 9 είναι ένα ολοκληρωμένο σημείο αναφοράς που μετρά τη συνολική απόδοση ενός υπολογιστή. Περιλαμβάνει δοκιμές για την CPU, την GPU, τη RAM και την αποθήκευση.

Geekbench 4 είναι ένα σημείο αναφοράς πολλαπλών πλατφορμών που μετρά την απόδοση της CPU και της GPU μιας συσκευής. Συχνά χρησιμοποιείται για τη σύγκριση της απόδοσης διαφορετικών συσκευών.

Συναφής σύστασή

Είναι απαραίτητο εργαστήριο απαιτήσεων;

Πλεονεκτήματα του εργαστηρίου απαιτήσεων: * Οι απαιτήσεις μπορούν να γίνουν σαφώς κατανοητές και τεκμηριωμένες, βοηθώντας τα μέλη της ομάδας να παραμείνουν ευθυγραμμισμένα και να έχουν πλήρη σαφήνεια σχετικά με τους στόχους του έργου. * Πιθανά προβλήματα και συγκρούσεις μπορούν να εντοπιστούν νωρίς στη διαδικασία ανάπτυξης και ως εκ τούτου μπορούν να επιλυθούν πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε κωδικοποίηση. * Οι αλλαγές στις απαιτήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν με αποτελεσματικό και έγκαιρο τρόπο.

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα