Υλικό υπολογιστών

* Γνώση Υπολογιστών >> Υλικό υπολογιστών >> Περιφερειακά Υπολογιστών

Πώς να αναπτύξει προγράμματα οδήγησης συσκευών

Ένας οδηγός συσκευής είναι ένα κομμάτι του λογισμικού που απλοποιεί την αλληλεπίδραση μεταξύ των προγραμμάτων εφαρμογής και μια συσκευή υλικού που συνδέονται με τον υπολογιστή . Ένας οδηγός συσκευής είναι hardware και ειδική συσκευή . Σε ορισμένες περιπτώσεις , η εφαρμογή ενός οδηγού μπορεί να διαχωριστεί σε λογικό και φυσικά στρώματα , επιτρέποντας ένα τμήμα του κώδικα που πρέπει να μοιράζονται με μια παρόμοια κατηγορία της συσκευής , όπως έναν εκτυπωτή ή οθόνη . Το λειτουργικό σύστημα ( OS ) καθορίζει συγκεκριμένους μηχανισμούς που επιτρέπουν εφαρμογές να μάθετε την διαθεσιμότητα και τις δυνατότητες μιας συσκευής υλικού , και να ενσωματώσει τις δυνατότητές του σε συμπεριφορές του προγράμματος . Οδηγίες
Η 1

Μελέτη των εγχειριδίων που περιγράφουν τους μηχανισμούς που προβλέπονται από τη συσκευή υλικού για να ελέγξει τις δυνατότητές του. Αλληλεπιδράσεις συνήθως λαμβάνουν τη μορφή των σημάτων τα οποία αντιστοιχούν σε εντολές που παράγουν υποστηρίζονται συμπεριφορές . 2

Μάθετε τα βασικά της γραφής ένα πρόγραμμα οδήγησης συσκευής για το στόχο του λειτουργικού σας συστήματος . Αυτό παρέχει μια γενική ιδέα της διαδικασίας για να ακολουθήσουν για να κάνουν τις υπηρεσίες hardware προσβάσιμες . Το πλαίσιο του οδηγού καθορίζει τις λεπτομέρειες του χρησιμοποιώντας τις εξαιρέσεις που προβλέπονται έτσι ώστε οι οδηγοί να λειτουργούν σε επίπεδο πυρήνα συνήθως περιορίζεται στο λειτουργικό σύστημα .
Εικόνων 3

Γράψτε ένα απλό πρόγραμμα οδήγησης κέλυφος που παρέχει τις βασικές μηχανισμούς για την συνδέσετε ένα πρόγραμμα οδήγησης συσκευής σε μια εφαρμογή . Οι περισσότεροι πλαίσια παρέχουν παραδείγματα και κώδικα φροντιστήριο που θα παράγει μια απλή εφαρμογή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τον οδηγό σας . Αυτό το κέλυφος θα πρέπει να παρέχει τους μηχανισμούς για να ξεκινήσει σωστά και να κλείσει το πρόγραμμα οδήγησης πριν και μετά από ειδική επικλήσεις .
Η

4 Καθορίστε την απλούστερη δυνατή λειτουργία του υλικού που μπορείτε να εφαρμόσετε . Αυτή η άσκηση παρέχει τις βασικές αρχές του προγραμματισμού μια αλληλεπίδραση , επαληθεύοντας ότι το υλικό είναι σωστά συνδεδεμένο στον υπολογιστή και επικοινωνίας . Είναι κοινό να αρχίσει με μια απλή αίτηση μονόδρομη που ενεργοποιεί ένα φως ή ο ήχος μηχανισμό για να επιβεβαιώσει την επιτυχή μετάδοση του μηνύματος. Αυτή η διαδικασία σας διδάσκει πώς να ξεκινήσει , να στείλετε και να κλείσει την αλληλεπίδραση με τη συσκευή .
5

Αντιμετώπιση πιο προηγμένες αλληλεπιδράσεις , ένα κάθε φορά , με βάση τη γνώση που αποκτήθηκε σε προηγούμενα βήματα . Παραδείγματα περιλαμβάνουν λειτουργίες που περιμένει για μια απάντηση των δεδομένων που πρέπει να επιστραφεί στον οδηγό , είτε σύγχρονα ή ασύγχρονα . Αυτές οι αλληλεπιδράσεις μπορούν να απαιτούν από τους μηχανισμούς που εμποδίζουν την εκτέλεση εφαρμογής μέχρι να ληφθεί μια απόκριση ή εισέρχεται σε μια κατάσταση που να επιτρέπει την παραλαβή της απάντησης και την αντίδραση σε μεταγενέστερο χρόνο .
Η 6

Εφαρμογή χειρισμούς δεδομένων για την παραγωγή των αποτελεσμάτων στην αποτελούν αναμένεται από την εφαρμογή κλήσης . Μερικά πλαίσια του προγράμματος οδήγησης επιτρέπουν το διαχωρισμό του κώδικα στον πυρήνα και χρήστη επίπεδα . Το επίπεδο του χρήστη , όπου λειτουργούν εφαρμογές , είναι πιο περιορισμένο , αλλά λιγότερο σε θέση να οδηγήσει σε αστάθεια του συστήματος . Εάν το λειτουργικό σύστημα υποστηρίζει αυτό το χαρακτηριστικό , οι χειρισμοί αυτοί είναι οι υποψήφιοι πρέπει να εφαρμοστούν σε επίπεδο χρήστη , εφόσον δεν απαιτούν εξαιρέσεις σε επίπεδο πυρήνα .
Η 7

Επιστρέψτε τα δεδομένα στην εφαρμογή και σωστά στενούς πόρους που χρησιμοποιήθηκαν από ο οδηγός σας . Σε ορισμένες περιπτώσεις , ένας οδηγός μπορεί να υποστηρίξει την άμεση αλληλεπίδραση με τη συσκευή από την εφαρμογή. Σε αυτή την περίπτωση , ο οδηγός πρέπει να τηρεί στη διάθεση των πόρων μέχρι μια συγκεκριμένη εντολή να κλείσει σε μεταγενέστερο χρόνο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα