Ο όρος « πολυμέσα » αναφέρεται σε περιεχόμενο που χρησιμοποιεί περισσότερους από ένα ενιαίο μέσο . Για παράδειγμα , μια ταινία περιέχει τόσο ήχου και βίντεο, δύο διακριτά μέσα, καθιστώντας μια μορφή πολυμεσικού περιεχομένου . Σε αντίθεση , ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο , που αποτελείται από ήχου μόνο , δεν πληροί τις προϋποθέσεις . Στην πρακτική χρήση , ωστόσο, οι άνθρωποι σπάνια κάνουν αυτό διάκριση σε τεχνικό επίπεδο . Αντ 'αυτού , ο όρος εμφανίζεται συνήθως στη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών για να περιγράψει τις δυνατότητες hardware των συσκευών , όπως φορητοί υπολογιστές , ταμπλέτες , και κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών . Οι άνθρωποι σκέφτονται από το ως μια λέξη catch-all για να περιγράψει την ικανότητα του ένα μοναδικό μηχάνημα , όπως έναν υπολογιστή , να εκτελούν πολλές διαφορετικές λειτουργίες πολυμέσων , όπως η εμφάνιση εικόνων , την αναπαραγωγή τραγουδιών , την καταγραφή και προβάλλονται ταινίες . Κατ 'επέκταση , οι άνθρωποι μερικές φορές αναφέρονται σε όλες τις ψηφιακές μορφές περιεχομένου, όπως " multimedia " έστω και αν δεν συνεπάγεται περισσότερα από ένα μέσο .
Εικόνων Media Διακρίσεις
Η
Στη δεκαετία του 1990 και στις αρχές του της δεκαετίας του 2000 , όπως προσωπικούς υπολογιστές και το Διαδίκτυο έγινε ευρέως διαδεδομένη , « διαδραστικότητα » αναδείχθηκε ως μία από τις πιο σημαντικές λειτουργικές διαφορές μεταξύ των «νέων μέσων» , που έκαναν την εμφάνισή τους , και τα "παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης » που ήταν γύρω για μια στιγμή , όπως η τηλεόραση εκπομπές , άρθρα εφημερίδων , τα τραγούδια σε κασέτες , και τις διαφημίσεις πινακίδα . Με τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης η ανακοίνωση τείνει να είναι μονόδρομος, που σημαίνει ότι έχουν μικρή ή καθόλου έλεγχο επί του περιεχομένου . Για παράδειγμα , πέρα από την ανάγνωση μιας εφημερίδας δεν έχετε καμία δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με αυτό , εκτός ίσως για να συμπληρώσετε το σταυρόλεξο , κλιπ κουπόνια , και ο κύκλος μικρές αγγελίες . Για το μεγαλύτερο μέρος , το περιεχόμενο είναι σταθερό και πρέπει να το καταναλώνουν παθητικά .
Η Interactive Media
Η
Με τα νέα μέσα επικοινωνίας , όμως , πολλές πτυχές της ανακοίνωσης γίνει διαδραστικό , πράγμα που σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα να διαμορφώσει το πώς θα αντιμετωπίσετε το περιεχόμενο , ακόμη και να επηρεάσει ό, τι το ίδιο το περιεχόμενο συνεπάγεται στην πραγματικότητα . Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ένα κλασικό παράδειγμα της διαδραστικότητας στα νέα μέσα , γιατί θα πρέπει να παρέχει συνεχώς εισροών, ώστε να παίξουν το παιχνίδι . Έλεγχο του χρήστη πάνω στην εμπειρία - διαδραστικότητα - είναι το κοινό θέμα . Αν πάτε στο διαδίκτυο για να ψωνίσετε σε ένα online κατάστημα , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το ποντίκι και το πληκτρολόγιο σας για να αναζητήσουν τα προϊόντα που θέλετε , και ακόμη και την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής για την αγορά τους . Όταν επισκέπτεστε μια ιστοσελίδα ειδήσεων και να σχολιάσετε την ιστορία , και να μπει σε μια συζήτηση με άλλους χρήστες , θα καταλήξετε δημιουργώντας μια εμπειρία όλα δικά σας , έξω από την ίδια την ιστορία . Εάν έχετε έναν λογαριασμό σε ένα κοινωνικό δίκτυο , η εμπειρία σας αποτελείται από πολλές διαδραστικές δραστηριότητες όπως δακτυλογράφηση σχόλια , ανεβάζοντας φωτογραφίες , και την ανταλλαγή συνδέσεων .
Εικόνων μη αλληλεπιδραστική Multimedia
Η
μη αλληλεπιδραστική πολυμέσων αποτελείται από multimedia που δεν παρέχουν μια διαδραστική εμπειρία . Αυτά περιλαμβάνουν το περιεχόμενο σε ηλεκτρονικές συσκευές σας που δεν θα άλλαζε , όπως τραγούδια , ταινίες και φωτογραφίες , καθώς και online περιεχόμενο που δεν θα τροποποιήσει , όπως τα άρθρα ειδήσεων , σε απευθείας σύνδεση βίντεο , και τις διαφημίσεις banner .
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα