Τα καταστήματα ρυθμιστικού πλαισίου τιμές χρώματος για κάθε pixel που το σύστημα είναι σε θέση να εμφανιστεί στην οθόνη υγρών κρυστάλλων του . Το ποσό της μνήμης που απαιτείται από το ρυθμιστικό πλαίσιο συνδέεται με την ανάλυση που ζητήθηκε από το σήμα εξόδου , καθώς και το μέγεθος παλέτα χρωμάτων και το βάθος χρώματος που επιλέγεται . Πλαίσιο ρυθμιστικά πρόσβαση στη μνήμη χρησιμοποιώντας μια σειρά από μεθόδους , συμπεριλαμβανομένης της χαρτογράφησης μνήμης απευθείας στη μνήμη της κεντρικής μονάδας επεξεργασίας και χαρτογράφησης του ρυθμιστικού πλαισίου στο σύνολό του σε μια συγκεκριμένη περιοχή της μνήμης .
Εικόνων Early Frame Buffer Ιστορία
το πρώτο πραγματικό ρυθμιστικό πλαίσιο ήταν η Superpaint σύστημα , που αναπτύχθηκε από τον Richard Shoup στο Xerox PARC . Superpaint ήταν εξοπλισμένο με 311.040 bytes της μνήμης και ήταν σε θέση να αποθηκεύσει ένα ψήφισμα του 640 x 480 pixels και ένα βάθος χρώματος οκτώ bit . Ενώ ένα αρκετά μεγάλο επίτευγμα , το εξοπλισμένο μνήμη δεν ήταν μνήμη τυχαίας προσπέλασης , έτσι ώστε το σύστημα ήταν σχετικά υποτονική και είχε μια υψηλή λανθάνουσα κατάσταση όταν γράφετε στο ρυθμιστικό πλαίσιο. Η πρώτη εμπορική παραγωγή ρυθμιστικού πλαισίου που κυκλοφόρησε το 1974 από τον Evans & Sutherland και ήταν σε θέση να παράγουν ένα ψήφισμα των 512 με 512 pixels σε οκτώ bit , χρώματος γκρι - κλίμακας . Διαθεσιμότητα του κατέληξε να είναι ένα απροσδόκητο καλό για γραφίστες που δεν είχε ούτε το χρόνο ούτε τους πόρους για να δημιουργήσουν το δικό τους ρυθμιστικό πλαίσιο.
Η Frame Buffer στο Κάρτες Γραφικών
Η
Το μέγεθος ενός ρυθμιστικού πλαισίου είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία video games σε υψηλές αναλύσεις . Με ένα υψηλότερο ποσό της μνήμης που είναι διαθέσιμη στο ρυθμιστικό πλαίσιο, ένα παιχνίδι μπορεί να εμφανιστούν με περισσότερες και υψηλότερες ανάλυσης υφές . Ενώ η ταχύτητα της μνήμης βίντεο αποτελεί συχνά μια πιο κοινό εμπόδιο για την εκτέλεση παιχνιδιών ομαλά σε υψηλότερες ρυθμίσεις , μια μεγάλη πισίνα της μνήμης είναι πάντα ένα πλεονέκτημα .
Εικόνων Virtual Buffers Πλαίσιο
Η
Virtual ρυθμιστικά πλαισίου χρησιμοποιούνται για να μιμηθούν τη λειτουργία ενός παραδοσιακού ρυθμιστικού πλαισίου , πρόσβαση σε εικονική μνήμη και όχι φυσικής μνήμης βίντεο . Συχνά χρησιμοποιείται όταν υπάρχουν συγκεκριμένα ζητήματα συμβατότητας μεταξύ ενός ρυθμιστικού πλαισίου και το λογισμικό που θα εμφανίζονται . Linux αναπτύξει τη δική τους εικονική σχεδίαση ρυθμιστικό πλαίσιο για να δημιουργήσετε ένα εγγυημένο χάρτη μνήμης , μέσω των οποίων τα προγράμματα μπορούν πιο εύκολα να έχουν πρόσβαση στο ρυθμιστικό πλαίσιο.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα