Τα βιντεοπαιχνίδια είναι ένα μεγάλο μέρος της βιομηχανίας υπολογιστών και των επιπτώσεών τους έχει πλέον δει τη δημιουργία και εμπορία υψηλής ποιότητας κάρτες γραφικών . Το έργο περιλαμβάνει την απόκτηση σας πολλές διαφορετικές κάρτες γραφικών τόσο της ποικιλίας των NVIDIA και ATI Radeon και να παίζουν πολλά παιχνίδια βίντεο . Το έργο θα δοκιμάσει ποια κάρτα γραφικών είναι η πιο αποτελεσματική στην απόδοση των γραφικών των παιχνιδιών σε διάφορες κατηγορίες . Μπορείτε να δοκιμάσετε ρυθμό των παιχνιδιών πλαίσιο, τη λειτουργία φιλτραρίσματος , μαλακά χαρακτηριστικά σκίαση , φωτισμός , και πόσο συχνά τα παιχνίδια υστερούν . Αν είστε gamer ή σας ενδιαφέρει να κάνει το έργο σας πιο διασκεδαστικό από ό, τι τυπικό της έρευνας , αυτό θα μπορούσε να είναι το πρόγραμμα για εσάς .
Εικόνων underclocking
Η
Overclocking είναι μια διαδικασία με την οποία ένας επεξεργαστής έχει ρυθμιστεί να λειτουργεί σε υψηλότερη ταχύτητα από το κανονικό , προκειμένου να βελτιωθεί η απόδοση του συστήματος. Υπάρχουν πολλές μελέτες εκεί έξω για το πόσο μπορείτε να overclock με ασφάλεια έναν υπολογιστή και πόσο θα πρέπει να αυξήσετε την ταχύτητα του ανεμιστήρα ψύξης για να αντισταθμίσει . Δεν υπάρχουν πάρα πολλές μελέτες σχετικά με underclocking την ταχύτητα . Underclocking επιτρέπει σε ένα χρήστη να εξαλείψει τον ανεμιστήρα ψύξης για τη μείωση του θορύβου , η οποία μπορεί να είναι αναγκαία σε ένα στούντιο ήχου στο σπίτι . Το έργο απαιτεί μια παθητική ψύκτρα που αφήνει τη θερμότητα ακτινοβολεί με φυσικό τρόπο και έναν επεξεργαστή που μπορείτε να προσαρμόσετε με μη αυτόματο τρόπο σε χαμηλότερες ταχύτητες . Μπορείτε να δοκιμάσετε την έξοδο της θερμοκρασίας , η ταχύτητα των γραφικών , και το χρόνο που χρειάζεται για να φορτώσει ορισμένες εφαρμογές .
Η απόδοση του υπολογιστή
Η
Για το μεγαλύτερο μέρος , ο υπολογιστής απόδοση μετριέται σε Megahertz , αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι με τους οποίους ο υπολογιστής μπορούν να αξιολογηθούν . Μια ιδέα του έργου περιλαμβάνει τη δοκιμή αυτούς τους διαφορετικούς παράγοντες για να δούμε πώς εκτελούν διάφορες παρόμοιες μηχανές . Οι τομείς αυτοί περιλαμβάνουν Ακέραιος MMX Memory Bandwidth , Ακέραιος Isse CPU Multimedia , και CPU Αριθμητική Dhrystone ALU . Αυτοί οι παράγοντες μπορούν να ελεγχθούν χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα όπως SiSoftSandra η οποία παρακολουθεί την απόδοση του συστήματος . Για το έργο που θα χρειαστεί πολλούς υπολογιστές με διάφορους επεξεργαστές και τις ταχύτητες . Εάν έχετε πρόσβαση σε ένα εργαστήριο υπολογιστών με πολλούς διαφορετικούς υπολογιστές , το σχέδιο αυτό μπορεί να είναι μέχρι δρομάκι σου .
Εικόνων Early Υπολογιστές
Η
Τα πρώτα υπολογιστές συνδυάζονται ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διακόπτες και δυαδικό κώδικα για να δημιουργήσουν τα λεγόμενα λογικές πύλες . Οι σύγχρονοι υπολογιστές είναι ουσιαστικά αποτελείται από τρανζίστορ λογικές πύλες που επιτρέπουν πληροφορίες που ταξιδεύουν από το ένα σημείο στο άλλο, με βάση την δυαδική . Μια ιδέα του έργου περιλαμβάνει τη δημιουργία αυτών λογικό ρελέ πύλες για τον εαυτό σας . Πύλες λογική μπορεί να κατασκευαστεί από βασικά κυκλώματα και τα φώτα τοποθετούνται στην είσοδο και στην έξοδο του κυκλώματος . Οι τεχνικές προδιαγραφές για μια λογική πύλη είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα Julian T Rubin και μπορεί να είναι αρκετά περίπλοκη . Εάν μπορείτε να τυλίξτε το κεφάλι σας γύρω από αυτό όμως, θα σας δώσει μια μεγάλη κατανόηση για το πώς οι υπολογιστές πραγματικά εργασία .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα