1 Απενεργοποιήστε τον υπολογιστή και αποσυνδέστε την εξουσία . Αφαιρέστε την υπόθεση από τον πύργο . Η περίπτωση συγκρατείται στη θέση του με λίγες βίδες στο πίσω μέρος , έτσι απλά να τους πάρουν με ένα κατσαβίδι . 2
Κρατήστε τον ανεμιστήρα στο πίσω μέρος της υπόθεσης , όπου υπάρχουν αρκετές οπές σε η πύργος . Η πλευρά του ανεμιστήρα , όπου οι λεπίδες είναι πλήρως εκτεθειμένη πρέπει να βλέπει προς το εσωτερικό του πύργου.
Εικόνων 3
Τοποθετήστε ένα μπουλόνι μέσω του εξωτερικού του πύργου σε μία από τις οπές . Η βίδα πρέπει να έρθει μέσα στο εσωτερικό του πύργου και πληκτρολογήστε μία από τις τρύπες στη γωνία του ανεμιστήρα .
Η 4
Twist ένα παξιμάδι στον πείρο μέχρι να είναι ασφαλές . Τοποθετήστε μια βίδα μέσα από κάθε μία από τις οπές στις γωνίες του ανεμιστήρα και η εξασφάλισή τους με ξηρούς καρπούς .
5
Συνδέστε το φις τριών ακίδων σε οποιοδήποτε από τα τρία λιμάνια pin στη μητρική πλακέτα . Θα έχετε πολλές από αυτές τις θύρες στην μητρική σας , έτσι ώστε να επιλέξουν όποιο κι είναι διαθέσιμες .
Η 6
κλείνω την υπόθεση και επανασυνδέστε το ρεύμα στον υπολογιστή . Γυρίστε τον υπολογιστή σας για να ενεργοποιήσετε τον ανεμιστήρα .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα