Η GPU λειτουργεί με ταχύτητα ρολογιού 475 megahertz . Αυτό είναι 50 megahertz μεγαλύτερη από την GeForce 6100 .
Εικόνων Μέγιστη Ανάλυση
Η
Η μέγιστη ανάλυση της GeForce 6150 εξαρτάται από το είδος της σύνδεσης της οθόνης που χρησιμοποιείται . Με μια πιο παραδοσιακή σύνδεση RGB , τότε μέγιστη ανάλυση 1920x1440 , με ρυθμό ανανέωσης 75 - hertz , υποστηρίζεται . Από την άλλη πλευρά , με τις νέες οθόνες DVI - D , μέγιστη ανάλυση 1600x1200 υποστηρίζεται , σε ένα ρυθμό ανανέωσης των 65 hertz . Η κάρτα λειτουργεί εγγενώς στο χρώμα 32 - bit .
Η Επεξεργαστής Βίντεο
Η
Ο επεξεργαστής βίντεο περιλαμβάνει μια ποικιλία χαρακτηριστικών . Το πιο σημαντικό , είναι το χαμηλότερο επίπεδο GPU της σειράς GeForce 6 που μπορεί να παίξει high-definition MPEG - 2 και του Windows Media Video ( WMV ) τα αρχεία χωρίς να καταφεύγουν στο κύριο CPU . Επιπλέον , το εμπορικό σήμα τεχνολογία PureVideo της Nvidia επιτρέπει το βίντεο που πρέπει να κλιμακωθεί και φιλτράρεται από το υλικό GPU . Έχει επίσης ένα ενσωματωμένο κωδικοποιητή HDTV για την επιτάχυνση υλικού κωδικοποίηση βίντεο σε ανάλυση υψηλής ευκρίνειας . Το ενσωματωμένο αποπλέκτης λειαίνει την αναπαραγωγή βίντεο από το interlaced μορφές των μέσων ενημέρωσης όπως η τηλεόραση και DVD .
Εικόνων HyperTransport
Η
Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Hypertransport της Nvidia , μητρικές κάρτες με ενσωματωμένη GeForce 6150 παρέχει έως και 8 gigabytes ανά δευτερόλεπτο εύρους ζώνης μεταξύ της μονάδας γραφικών και τον επεξεργαστή . Αυτό βελτιώνει την απόδοση των γραφικών 3 - D , τα δεδομένα μπορεί να κινηθεί γρήγορα προς και από το chip γραφικών για να υποβληθούν σε επεξεργασία .
Εικόνων Intellisample
Η
παίκτες έχουν πρόσβαση σε Intellisample 3.0 , το εργαλείο antialiasing της Nvidia . Antialiasing βελτιώνει την ποιότητα του βίντεο σε 3-D εφαρμογές και παιχνίδια λειαίνοντας τα ακανόνιστα άκρα που φυσιολογικά προκύπτουν από 3 - D απόδοση .
Εικόνων OpenGL /DirectX Υποστήριξη
Η
Η GeForce 6150 υποστηρίζει και έχει βελτιστοποιηθεί για την έκδοση του DirectX 9 βιβλιοθήκης πολυμέσων της Microsoft με την υποστήριξη για το Shader Model 3.0 . Ομοίως , υποστήριξη περιλαμβάνεται για την έκδοση 1.5 της βιβλιοθήκης OpenGL open source .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα