Nvidia ήταν η πρώτη εταιρεία να αναπτύξει μια μονάδα επεξεργασίας γραφικών το 1999 με την εισαγωγή της GeForce 256 GPU της . Αυτό το τσιπ ήταν ικανό να επεξεργάζεται 10 εκατομμύρια πολύγωνα ανά δευτερόλεπτο με πάνω από 22 εκατομμύρια τρανζίστορ .
Εικόνων Εφαρμογή
Η
μονάδες επεξεργασίας γραφικών βρίσκονται γενικά σε κάρτες γραφικών ή ενσωματωμένη μνήμη βίντεο σε μια μητρική πλακέτα του υπολογιστή . Μια κάρτα βίντεο ή ολοκληρωμένη GPU είναι απαραίτητη για να παίζουν παιχνίδια με 3D γραφικά και την εκτέλεση άλλων εργασιών του υπολογιστή . Μια βασική κάρτα γραφικών μπορεί να μην είναι σε θέση να παράγει ρεαλιστικά 3D γραφικά ή κίνηση . Τα αποτελέσματα αυτά απαιτούν την πρόσθετη ισχύ μιας μονάδας επεξεργασίας γραφικών .
Η Λειτουργία
Η
Η μονάδα επεξεργασίας γραφικών είναι το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος που προσφέρει εκθαμβωτική 3D γραφικά και άλλα ειδικά εφέ εκτελώντας υπολογισμούς που αφορούν εφέ φωτισμού , μεταμορφώσεις αντικειμένων και κίνησης . Τα καθήκοντα αυτά είναι πολύ απαιτητικές για να πραγματοποιήσει στην κεντρική μονάδα επεξεργασίας ενός υπολογιστή , έτσι ώστε η αποκλειστική μνήμη που παρέχεται από την GPU επιτρέπει για τα πιο προηγμένα 3D εφέ που απολαμβάνουμε σε παιχνίδια και άλλες εφαρμογές γραφικών .
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα