Η λειτουργία του τεχνητού βραχίονα λειτουργεί βάσει της αρχής των μυών αγωνιστή-ανταγωνιστή , όπως κάνει το ανθρώπινο χέρι . Δύο μικρές κάμερες μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη θέση του δικτύου νευρώνα και ενεργοποιητές στη θέση των μυών. Ο βραχίονας διδάσκεται συντεταγμένες χρησιμοποιώντας μια μαθησιακή μαθηματικό αλγόριθμο για να μετρήσει τις αντίστοιχες πιέσεις στους ενεργοποιητές σε οπτικά ερεθίσματα που λαμβάνονται από τις κάμερες .
Εικόνων Τύπος σκελετικών μυών
Η
αγωνιστή είναι η κύρια μυς που χρησιμοποιείται για την κίνηση σε μια κοινή . Οι συμβάσεις των μυών αγωνιστή για τη δημιουργία κίνησης. Ο μυς ανταγωνιστής κάνει το αντίθετο κίνηση του αγωνιστή μυός .
Η Grip
Η
Ο βραχίονας πρέπει να είναι σε θέση να παρέχουν τη σωστή πρόσφυση καθώς και η τοποθεσία . Κωδικοποιητές ανάδραση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρέχει τα δεδομένα στον υπολογιστή για να επιτρέπουν την κατά προσέγγιση πίεση πιασίματος . Τρέχουσα βρίσκεται στις βαλβίδες ελέγχου των ρομποτικών λαβές με βάση τα δεδομένα ανάδρασης.
Εικόνων Ελαστικότητα καουτσούκ
Η
Για την προσομοίωση τους μυς και τα χέρια , ελαστικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτές οι εφαρμογές . Ωστόσο , ελαστικό υπόκειται σε αλλαγές στη συμπεριφορά που οφείλεται στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας από γεωγραφική θέση ή θερμότητα που παράγεται από παρατεταμένη χρήση .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα