Λίστα λειτουργίες του προγράμματος . Προτού αρχίσετε να γράφετε κώδικα , αναφέρουν τις λειτουργίες του προγράμματος σας θα πρέπει να εκτελέσει . Σπάστε τις λειτουργίες σας κάτω στα πιο βασικά επιμέρους λειτουργίες τους . 2
Γράψτε μια μονάδα κώδικα για κάθε λειτουργία ή υπο-λειτουργία . Χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου , όπως το Notepad ή το χαρακτηριστικό κωδικό επεξεργασίας του περιβάλλον ανάπτυξης σας, γράψτε μια μονάδα κώδικα λογισμικού για κάθε λειτουργία ή υπο-λειτουργία . Ακολουθήστε τη λίστα των λειτουργιών και των υπο-λειτουργίες για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει όλες τις λειτουργίες στη λίστα σου.
Εικόνων 3
Δημιουργήστε μια εικόνα γλώσσα μηχανής . Χρησιμοποιώντας το εργαλείο ανάπτυξης λογισμικού σας , όπως ένα compiler ή assembler , να δημιουργήσει ένα εκτελέσιμο γλώσσα μηχανής της εικόνας από τον πηγαίο κώδικα σας .
Η
4 Τοποθετήστε την εικόνα γλώσσα μηχανής στη μνήμη . Ακολουθήστε τις οδηγίες που παρέχονται από τον κατασκευαστή ανάπτυξης λογισμικού περιβάλλον σας ή τον κατασκευαστή της πλακέτας του υπολογιστή .
5
Δοκιμάστε τις επιμέρους λειτουργίες . Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα δοκιμών για κάθε μία από τις λειτουργίες σας, έτσι ώστε να μπορείτε να ελέγξετε ξεχωριστά . Με τον έλεγχο λειτουργιών σας ξεχωριστά , θα είστε σε καλύτερη θέση να debug το πρόγραμμά σας . Αυτό το είδος της δοκιμής είναι γνωστή ως μονάδα ελέγχου . Εάν παρατηρήσετε οποιαδήποτε προβλήματα κατά τη διάρκεια δοκιμών μονάδα , πηγαίνετε πίσω και να αναθεωρήσει τον κώδικα για το λειτουργικό εν λόγω .
Η 6
Ενσωμάτωση λειτουργιών σε ένα πρόγραμμα . Μόλις ελέγξετε κάθε μία από τις λειτουργίες του προγράμματος σας, βάλτε τις λειτουργίες μαζί (ή την ένταξή τους ) σε ένα ενιαίο πρόγραμμα . Φτιάξτε ένα νέο εκτελέσιμο εικόνα του ολοκληρωμένου προγράμματος σας και να τα φορτώσουν στη μνήμη .
Η
7 Ελέγξτε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα . Μόλις το πρόγραμμά σας έχει ενσωματωθεί και φορτώνονται στη μνήμη , μπορείτε να αρχίσετε να ελέγξετε το πρόγραμμά σας ως σύνολο . Αυτό είναι γνωστό ως δοκιμές ολοκλήρωσης . Όπως θα παρατηρήσετε προβλήματα κατά τις δοκιμές ολοκλήρωσης, πάμε πίσω και να αναθεωρήσει τον πηγαίο κώδικα για την αντιμετώπιση του προβλήματος .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα