Βρείτε την εξαρτημένη μεταβλητή στην εξίσωση για τον κύκλο σας . Για παράδειγμα , στον κύκλο X ^ 2 + Y ^ 2 = 1 , " Υ " λειτουργεί ως εξαρτημένη μεταβλητή . 2
Μετακινήστε όλους τους όρους εκτός από "Y" στην άλλη πλευρά μέσω της προσθήκης και αφαίρεση. Ο κύκλος X ^ 2 + Y ^ 2 = 1 γίνεται Y ^ 2 = 1 - X ^ 2
εικόνων 3
Πάρτε την τετραγωνική ρίζα και των δύο πλευρών . . Σημειώστε ότι μπορείτε να καταλήξετε με δύο απαντήσεις, όταν παίρνετε μια τετραγωνική ρίζα . Ο κύκλος γίνεται Y = ± √ . ( 1 - X ^ 2 )
Η 4
Εισάγετε τις εξισώσεις στο μενού γραφικά του υπολογιστή σας . Θα πρέπει να εισάγετε τις δύο εξισώσεις , Y = √ ( 1 - X ^ 2 ) και Υ = -
5
Πατήστε το πλήκτρο " Γράφημα " - √ ( X ^ 2 1 ) . . Ο υπολογιστής θα σχεδιάσετε μία κύκλο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα