1 Πατήστε το πλήκτρο "Y = " . Αυτό το κουμπί βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του πληκτρολογίου ακριβώς κάτω από την οθόνη . 2
Εισάγετε τη λειτουργία σας στο πεδίο Y1 και πατήστε το κουμπί " Graph " . Αυτό το κουμπί βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του πληκτρολογίου απευθείας κάτω από την οθόνη εικόνων
3
Πιέστε το κίτρινο κουμπί " 2nd" . . Αυτό το κουμπί βρίσκεται ακριβώς κάτω από το κουμπί "Y = " στην αριστερή πλευρά του πληκτρολογίου
Η
4 Πατήστε το κουμπί " Calc " . . Αυτό το κουμπί βρίσκεται ανάμεσα στο κουμπιά " Graph " ακριβώς κάτω από την οθόνη "Zoom" και . Αυτό είναι στην πραγματικότητα το κουμπί " Trace " , αλλά το κουμπί "2nd " από το προηγούμενο βήμα αλλάζει τη λειτουργία όλων των πλήκτρων στο πληκτρολόγιο , όπως υποδεικνύεται από το κίτρινο κείμενο πάνω από κάθε κουμπί .
5
Επιλέξτε το " 2 : μηδέν" επιλογή μέσα από το μενού Υπολογισμός . Κάνετε αυτό , υπογραμμίζοντας την επιλογή με τα βελάκια και πατώντας το κουμπί " Enter" κουμπί στην κάτω δεξιά γωνία του πληκτρολογίου .
Η 6
Μετακινήστε τον κέρσορα προς τα αριστερά - δεσμεύεται αρχική θέση του γραφήματος και πατήστε το πλήκτρο "Enter " . Το δέσιμο στην αριστερή πλευρά θέση εκκίνησης είναι ένα σημείο στο γράφημα στα αριστερά , όπου υποψιάζεστε ότι η συνάρτηση τέμνει τον άξονα x .
Η 7
Μετακινήστε τον κέρσορα προς τα δεξιά - δεσμεύεται αρχική θέση του γραφήματος και πατήστε το πλήκτρο "Enter " . Το δικαίωμα εξώφυλλο θέση εκκίνησης είναι ένα σημείο στο γράφημα στα δεξιά του , όπου υποψιάζεστε ότι η συνάρτηση τέμνει τον άξονα x .
8
Πατήστε το κουμπί "Enter" για άλλη μια φορά για να ελέγξει όριο τις επιλογές σας . Η αριθμομηχανή βρίσκει τώρα ένα σημείο στο γράφημα μεταξύ των δύο ορίων που επιλέξατε που διασχίζει το άξονα x για να σας δώσει μια ακριβή τιμή x - τομής . Το αποτέλεσμα εμφανίζεται στην κάτω αριστερή γωνία της οθόνης .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα