Τακτοποιήστε τις εξισώσεις σε μορφή " ax + by + cz = d" μέσω της πρόσθεσης και αφαίρεσης . Τοποθετήστε όλες τις μεταβλητές στα αριστερά με την ίδια σειρά για κάθε εξίσωση και οποιεσδήποτε σταθερές χωρίς μεταβλητή σχετικά με το δικαίωμα των ίσων υπογράψει . Σημειώστε πόσες εξισώσεις που έχετε και πόσες διαφορετικές μεταβλητές υπάρχουν . 2
Πατήστε το " 2ο " πλήκτρο και στη συνέχεια " MATRIX " . Χρησιμοποιήστε το δεξί πλήκτρο βέλους για να πλοηγηθείτε στο μενού "EDIT" και πιέστε το πλήκτρο " ENTER " για να επεξεργαστείτε πίνακα Α.
εικόνων 3
Εισάγετε τον αριθμό των εξισώσεων που έχετε με το πληκτρολόγιο και πατήστε το πλήκτρο " ENTER ".
Η 4
Προσθέστε 1 με τον αριθμό των διαφορετικών μεταβλητών του συστήματος των εξισώσεων . Εισάγετε αυτόν τον αριθμό με το πληκτρολόγιο και πατήστε το πλήκτρο "ENTER ". Για παράδειγμα , αν είχατε το σύστημα [ - 4x + 2y = 8 , 4x + y = -3 ] , θα πρέπει να εισάγετε 3 .
5
εισόδου κάθε εξίσωση εντός της μήτρας με το πληκτρολόγιο , αγνοώντας οι μεταβλητές . Για παράδειγμα , αν είχατε το σύστημα [ - 4x + 2y = 8 , 4x + y = -3 ] , θα πρέπει να εισάγετε τους αριθμούς { -4 , 2 , 8 , 4 , 1 , -3 } , πατώντας το κουμπί " ENTER " κλειδί μετά από κάθε αριθμό .
Η
6 Πατήστε το πλήκτρο " 2nd " τότε " QUIT " . Στη συνέχεια πατήστε "2nd " και " MATRIX ". Χρησιμοποιήστε το δεξί πλήκτρο βέλους για να πλοηγηθείτε στο μενού " ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ " . Μετακινηθείτε προς τα κάτω στο " Rref ( ) " λειτουργία και πατήστε " ENTER ".
Η
7 Πατήστε το " 2ο " και " MATRIX ". Στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο " ENTER " δύο φορές. Αν οι εξισώσεις έχουν μια λύση , αριθμομηχανή σας θα λύσει τις εξισώσεις και εξόδου τις τιμές για κάθε μεταβλητή στη δεξιά στήλη .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα