επιστήμονες υπολογιστών αποκαλούν συνήθως το CPU ο "εγκέφαλος " του υπολογιστή, επειδή αυτό είναι όπου εκτελούνται προγράμματα . Ένα πρόγραμμα είναι ένα σύνολο οδηγιών που λέει στον υπολογιστή πώς να εκτελέσει μια συγκεκριμένη εργασία , όπως η αποστολή ενός αρχείου στον εκτυπωτή , ανοίγοντας ένα παράθυρο του προγράμματος περιήγησης , ή την αναπαραγωγή μουσικής ή βίντεο .
Η CPU είναι επίσης χωρίζεται σε τρία μικρότερα συστατικά : η αριθμητική μονάδα χειρίζεται όλες τις απλές μαθηματικών υπολογισμών ? οι μονάδες ελέγχου ερμηνεύουν τις οδηγίες σε ένα πρόγραμμα υπολογιστή ? και η μονάδα αποκωδικοποίησης εντολών μετατρέπει οδηγίες προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε κώδικα μηχανής . Κώδικα μηχανής είναι η βασική γλώσσα κατανοητή από όλες τις συνιστώσες σε έναν υπολογιστή .
Η Μνήμη
Η
Όταν η CPU μετατρέπει ένα συγκεκριμένο σύνολο των εντολών του προγράμματος υπολογιστή σε μηχανή κώδικα , αποθηκεύει τον κώδικα μηχανής στην πρωτοβάθμια αποθήκευσης ή της μνήμης. Ο κώδικας της μηχανής θα πρέπει να αντιμετωπίζονται είτε ως δεδομένα ή εντολές . Η CPU λαμβάνει δεδομένα και εντολές από τη μνήμη , χρησιμοποιεί μια οδηγία για το χειρισμό των δεδομένων , και στη συνέχεια στέλνει το αποτέλεσμα και το επόμενο σετ οδηγιών πίσω στη μνήμη .
Εικόνων εισόδου Μονάδες
Η
μονάδες εισόδου είναι όλες οι συσκευές που χρησιμοποιείτε για να τροφοδοτεί με πληροφορίες στον υπολογιστή , όπως ένα πληκτρολόγιο , ένα σκληρό δίσκο ή μια κάρτα δικτύου . Οι συσκευές αυτές , κατ 'ουσίαν , να φέρει στοιχεία από τον «έξω κόσμο» στον υπολογιστή σας , με τον ίδιο τρόπο που τα μάτια και τα αυτιά σας φέρει πληροφορίες στον εγκέφαλό σας . Κάθε συσκευή εισόδου έχει το δικό του ελεγκτή του υλικού της που συνδέεται με την CPU και κύριας μνήμης , και έχει μια σειρά από οδηγίες που λέει το CPU πώς να το χρησιμοποιήσετε .
Εικόνων Μονάδες εξόδου
Η
μονάδες εξόδου είναι οι συσκευές του υπολογιστή σας χρησιμοποιεί για την αναμετάδοση πληροφοριών στο χρήστη , όπως έναν εκτυπωτή , οθόνες και τα ηχεία . Για παράδειγμα , ό, τι βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας, ξεκινά ως κώδικα μηχανής στη μνήμη . Η CPU παίρνει τον κώδικα μηχανής και το μετατρέπει σε μια μορφή που απαιτείται από το υλικό της οθόνης σας . Το υλικό της οθόνης σας μετατρέπει στη συνέχεια ότι οι πληροφορίες σε διαφορετικές εντάσεις φωτός , έτσι ώστε να δείτε τις λέξεις ή εικόνες .
Εικόνων Το σύστημα Bus
Η
Ο δίαυλος συστήματος αφήνει τις τέσσερις συνιστώσες του υπολογιστή επικοινωνούν ο ένας με τον άλλο. Ο δίαυλος συστήματος μεταδίδει τα δεδομένα και τις οδηγίες . Στέλνει επίσης διευθύνσεις που λένε την CPU , όπου στην κύρια μνήμη τα δεδομένα και οι οδηγίες που προέρχονται από και όπου τα αποτελέσματα θα πρέπει να πάει .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα