* Θεμελιώδεις διαφορές: Το λογισμικό και το υλικό είναι θεμελιωδώς διαφορετικά. Το λογισμικό είναι ένα σύνολο οδηγιών που λένε σε έναν υπολογιστή τι να κάνει, ενώ το υλικό είναι τα φυσικά στοιχεία που αποτελούν έναν υπολογιστή.
* Ψηφιακή έναντι φυσικής: Το λογισμικό υπάρχει ως ψηφιακά δεδομένα, αποθηκευμένα ηλεκτρονικά. Το υλικό είναι φυσικά αντικείμενα με απτές ιδιότητες.
* Λειτουργικότητα: Το λογισμικό καθορίζει τι κάνει ο υπολογιστής *, ενώ το υλικό παρέχει τα *μέσα *για να το κάνετε.
Ωστόσο, υπάρχουν μερικοί τρόποι για να γεφυρώσετε το κενό:
* firmware: Αυτός είναι ένας τύπος λογισμικού που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να τρέχει σε ενσωματωμένα συστήματα, όπως το BIOS της μητρικής πλακέτας. Γεφιάζει το κενό παρέχοντας βασικές οδηγίες για το υλικό να λειτουργεί.
* Προγραμματιζόμενες συστοιχίες πύλης πεδίου (FPGAs): Αυτά είναι εξαρτήματα υλικού που μπορούν να αναδιαμορφωθούν για την υλοποίηση συγκεκριμένων λογικών κυκλωμάτων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό για να σχεδιάσετε αυτά τα κυκλώματα, μετατρέποντας αποτελεσματικά το λογισμικό σε υλικό.
* Προσαρμοσμένο σχέδιο τσιπ: Οι εταιρείες μπορούν να σχεδιάσουν τα δικά τους προσαρμοσμένα τσιπ, όπου οι οδηγίες λογισμικού εφαρμόζονται απευθείας στο υλικό. Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο πεδίο.
Είναι σημαντικό να θυμάστε:
* Η μετατροπή δεν είναι απλή: Η μετατροπή του λογισμικού σε υλικό συχνά περιλαμβάνει μια πολύπλοκη διαδικασία σχεδιασμού, ανάπτυξης και κατασκευής.
* Όλο το λογισμικό δεν είναι κατάλληλο: Δεν μπορεί να εφαρμοστεί αποτελεσματικά το λογισμικό ως υλικό. Το λογισμικό που εξαρτάται σε πολύπλοκες αλγόριθμους ή χειρισμούς δεδομένων μπορεί να είναι δύσκολο ή αναποτελεσματικό για να μετατραπεί.
Στην ουσία, το λογισμικό και το υλικό είναι ξεχωριστές οντότητες που συνεργάζονται. Ενώ δεν μπορείτε να "μετατρέψετε" το ένα στο άλλο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό για να σχεδιάσετε και να ελέγξετε το υλικό, δημιουργώντας μια πολύπλοκη και ισχυρή αλληλεπίδραση.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα