για είσοδο κειμένου:
* πληκτρολόγιο: Η πιο κοινή συσκευή εισόδου κειμένου. Επιτρέπει στους χρήστες να πληκτρολογούν γράμματα, αριθμούς και σύμβολα.
* ποντίκι: Παρόλο που χρησιμοποιείται κυρίως για πλοήγηση, το ποντίκι μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εισαγωγή κειμένου μέσω χαρακτηριστικών όπως επεξεργασία κειμένου μεταφοράς και απόθεσης.
* touchpad: Βρέθηκαν σε φορητούς υπολογιστές, τα touchpads επιτρέπουν στους χρήστες να ελέγχουν τον δρομέα και μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την εισαγωγή κειμένου μέσω πληκτρολογίων στην οθόνη.
* Stylus: Χρησιμοποιείται με οθόνες αφής, οι γραφίδες επιτρέπουν την ακριβέστερη είσοδο κειμένου.
* Λογισμικό αναγνώρισης φωνής: Μετατρέπει τα ομιλούμενα λόγια σε κείμενο χρησιμοποιώντας ένα μικρόφωνο.
* Αναγνώριση οπτικού χαρακτήρα (OCR): Χρησιμοποιεί λογισμικό για να μετατρέψει εικόνες κειμένου (όπως σαρωμένα έγγραφα) σε επεξεργάσιμο κείμενο.
για την είσοδο γραφικών:
* σαρωτής: Καταγράφει εικόνες φυσικών αντικειμένων ή εγγράφων και τις μετατρέπει σε ψηφιακή μορφή.
* Ψηφιακή κάμερα: Παίρνει φωτογραφίες και βίντεο και τα αποθηκεύει ηλεκτρονικά.
* webcam: Μια εξειδικευμένη κάμερα που χρησιμοποιείται για τηλεδιάσκεψη και ζωντανή ροή.
* Δισκίο γραφικών: Επιτρέπει στους χρήστες να σχεδιάζουν, να ζωγραφίζουν και να επεξεργάζονται εικόνες με γραφίδα σε επιφάνεια ευαίσθητης στην πίεση.
* μικρόφωνο: Χρησιμοποιείται για τη λήψη ήχου, ο οποίος στη συνέχεια μπορεί να ενσωματωθεί σε έργα γραφικών.
Άλλες συσκευές εισόδου:
* ελεγκτής παιχνιδιών: Μια εξειδικευμένη συσκευή εισόδου για την αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών.
* joystick: Ένα ραβδί ελέγχου που χρησιμοποιείται για τη μετακίνηση ενός δρομέα ή για το χειρισμό ενός εικονικού αντικειμένου.
* σαρωτής γραμμωτού κώδικα: Διαβάζει γραμμικούς κώδικες και μετατρέπει τις πληροφορίες σε ψηφιακή μορφή.
* Βιομετρικούς αισθητήρες: Χρησιμοποιείται για αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων, αναγνώριση προσώπου και άλλες μορφές ελέγχου ταυτότητας.
Σημείωση: Πολλές από αυτές τις συσκευές μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο για κείμενο όσο και για εισαγωγή γραφικών. Για παράδειγμα, ένα δισκίο γραφικών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία κειμένου και σχεδίων.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα