Η σύνδεση μεταξύ υλικού και λογισμικού εφαρμογών είναι ότι το λογισμικό εφαρμογών πρέπει να εγκατασταθεί στο υλικό για να εκτελεστεί. Όταν εκτελείτε μια εφαρμογή, το λειτουργικό σύστημα φορτώνει τον κώδικα της εφαρμογής στη μνήμη και στη συνέχεια τον εκτελεί. Στη συνέχεια, η εφαρμογή αλληλεπιδρά με το υλικό για να εκτελέσει την εργασία της.
Για παράδειγμα, όταν χρησιμοποιείτε έναν επεξεργαστή κειμένου, η εφαρμογή επεξεργασίας κειμένου φορτώνεται στη μνήμη και στη συνέχεια εκτελείται. Στη συνέχεια, ο επεξεργαστής κειμένου αλληλεπιδρά με το πληκτρολόγιο και το ποντίκι για να σας επιτρέψει να πληκτρολογήσετε και να μορφοποιήσετε κείμενο. Ο επεξεργαστής κειμένου αλληλεπιδρά επίσης με τη συσκευή αποθήκευσης για αποθήκευση και φόρτωση εγγράφων.
Χωρίς υλικό, το λογισμικό εφαρμογών δεν θα μπορούσε να λειτουργήσει. Και χωρίς λογισμικό εφαρμογής, το υλικό θα ήταν άχρηστο. Τα δύο είναι αλληλεξαρτώμενα και μαζί συνθέτουν ένα πλήρες σύστημα υπολογιστή.
Ακολουθούν ορισμένα συγκεκριμένα παραδείγματα για το πώς συνεργάζονται το υλικό και το λογισμικό εφαρμογών:
* Η CPU επεξεργάζεται οδηγίες από το λογισμικό εφαρμογής. Όταν εκτελείτε μια εφαρμογή, η CPU ανακτά τον κώδικα της εφαρμογής από τη μνήμη και τον αποκωδικοποιεί. Στη συνέχεια, η CPU εκτελεί τις αποκωδικοποιημένες εντολές.
* Η μνήμη αποθηκεύει τον κωδικό και τα δεδομένα της εφαρμογής. Όταν εκτελείτε μια εφαρμογή, ο κώδικας και τα δεδομένα της εφαρμογής φορτώνονται στη μνήμη. Η CPU μπορεί στη συνέχεια να έχει γρήγορη πρόσβαση στον κώδικα και τα δεδομένα από τη μνήμη.
* Οι συσκευές αποθήκευσης αποθηκεύουν τα αρχεία της εφαρμογής. Όταν αποθηκεύετε ένα έγγραφο, το έγγραφο αποθηκεύεται σε μια συσκευή αποθήκευσης. Το λογισμικό εφαρμογής μπορεί στη συνέχεια να φορτώσει το έγγραφο από τη συσκευή αποθήκευσης όταν θέλετε να το ανοίξετε.
* Οι συσκευές εισόδου/εξόδου επιτρέπουν στον χρήστη να αλληλεπιδρά με την εφαρμογή. Το πληκτρολόγιο, το ποντίκι και άλλες συσκευές εισόδου επιτρέπουν στο χρήστη να εισάγει δεδομένα και εντολές στην εφαρμογή. Η οθόνη και άλλες συσκευές εξόδου εμφανίζουν την έξοδο της εφαρμογής στον χρήστη.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα